It Takes Two - poradnik i solucja do gry. Opis przejścia, zagadki, łamigłówki, mechaniki, porady, pytania - poradnik i solucja do gry. Opis, przejścia, zagadki, sekrety, znajdźki, mechaniki, zdolności

It Takes Two - poradnik i solucja do gry. Opis przejścia, zagadki, łamigłówki, mechaniki, porady, pytania

It Takes Two - Gra w klasy

Mateusz Wróbel | 31.03.2021, 19:10

It Takes Two Rozdział 3 (Pokój Rose): Gra w klasy

Po przejęciu kontroli nad postaciami biegnij przed siebie, aby odkryć pierwszą mini-grę (rodeo), a potem udaj się na prawo, w stronę kostek z cyferkami. Niech May stanie na fioletowym przycisku z napisem "8", aby po prawej stronie pojawiły się kostki, po których Cody przejdzie na drugą stronę. Potem Cody musi stanąć na kolejny przycisku, a May iść do przodu.

It Takes Two - Gra w klasy

Gdy dotrze do chropowatych tarcz, to Cody musi grzmotnąć przyciski z prawej strony. W pierwszej kolejności niech stanie na żółtym, a potem szybko przeskoczy na zielony (w momencie, gdy May będzie już w powietrzu). To samo trzeba zrobić z niebieską tarczą. Potem przejdź przez kostki w stronę dziury w ścianie. Na następnej planszy będziesz musiał po prostu przeskoczyć przez ruchome kostki. Skacz na kolejną z nich zawsze wtedy, gdy wykona obrót. Teraz czeka na Ciebie "zjeżdżalnia".

It Takes Two - Gra w klasy

W pierwszej kolejności musi wjechać na nią May, a Cody wciskać przyciski otwierające jej drogę dalej. W przypadku przejazdu May musisz wejść na (w takiej samej kolejności): świnię, mysz, przeskoczyć w prawo (May), konia, przeskoczyć w lewo, mysz, przeskoczyć w prawo, świnię, przeskoczyć w prawo, pluszaka. Gdy May dotrze na koniec zjeżdżalni przyjdzie czas na odwrócenie ról. Wejdź na: żabę, psa, przeskocz w lewo (Cody), lwa, przeskocz w prawo, owcę, przeskocz w prawo, żabę, przeskocz w lewo, lwa. Po tym oboje dotrzecie do miejsca docelowego. Idź na prawo, aby odblokować kolejną mini-grę, a potem wskocz korzystając z ogwiazdkowanych poduszek na samą górę.

It Takes Two - Gra w klasy

Po chwili dotrzesz do szkolnej sali, gdzie będziesz musiał rozwiązać parę zagadek. W pierwszej kolejności musisz wchodzić na liczby, które będą dawały wynik widoczny na małej szkolnej tablicy. Potem musisz połączyć karty za pomocą takich samych owoców (łącznie jest ich sześć). Odsłaniaj pozycje i zapamiętuj miejsce, w którym znajduje się dany przedmiot. Najcięższe jest ostatnie zadanie, w którym musisz połączyć linie za pomocą ołówków. Trzeba to zrobić bardzo szybko i za jednym zamachem. May steruje ołówkiem góra/dół, a Cody potrafi przesuwać go na lewo/prawo. Musicie w trakcie jednej minuty połączyć wszystkie kropki i za drugim/trzecim razem, poznając już zachowanie przyboru szkolnego, powinniście sobie z tym poradzić.

It Takes Two - Gra w klasy

W kolejnym etapie przygody musicie doprowadzić kulkę do wskazanego miejsca, przechylając planszę na różne strony. Kluczem do sukcesu jest tutaj trzymanie się razem - postacie powinny stać cały czas obok siebie, żeby plansza nie zgłupiała. Możecie też być cały czas bardzo blisko kulki i iść w ten kierunek, w który powinno ona polecieć - będzie to szło mozolnie, ale przyniesie oczekiwane skutki. Po przebrnięciu także przez drugą planszę przejdź przez drzwi otwarte przez mysz i udaj się do kolejnego pokoju. Tam przeskocz po klockach i wejdź na kolejny fragment tego etapu.

It Takes Two - Gra w klasy

Natkniesz się na dwie ściany, które wysuniesz za pomocą wajchy widocznej na ww. obrazku. Przytrzymaj w pierwszej kolejności tę zieloną, aby druga postać mogła - odbijając się od ścian - przeskoczyć do wajchy widocznej na samej górze. Następnie przytrzymaj lewą wajchę, puść ją i następnie szybko biegnij na jej koniec, aby zdążyć odbijając się od ściany dotrzeć na górę. Po przytrzymaniu obu wajch otworzysz sobie przejście do kolejnego etapu.

It Takes Two - Gra w klasy

W kolejnym etapie znajdziesz palec, do którego musisz się przyczepić. Wejdź jedną postacią na jeden z balonów, a drugą doprowadź do niego powietrze. Po wystrzeleniu w górę złap się palca, a następnie wskocz na drugi balon, aby móc przeskoczyć na linę, która pojawiła się przy żółtej buźce na środku mapy. Przeskocz na drugą stronę i teraz drugą postacią doprowadź powietrze do balonów w taki sposób, aby May mogła również dotrzeć na drugą stronę etapu.

Po przejściu przez drzwi czeka na Ciebie kilka atrakcji. Koniec końców będziesz musiał przekręcić zielony i żółty zawór odpowiadający za załączenie blokady przy spadających kulach. Gdy to zrobisz przeskocz po kostkach do kolejnego "placu zabaw". Tam też spotkasz pałkarzy, czyli kolejną mini-grę.

It Takes Two - Gra w klasy

Po wszystkim przejdź do zamkniętej skrzynki. Otwórz ją, co pozwoli Ci zabrać dwa fidget spinnery, dzięki którym będziesz mógł "latać". Teraz czeka Cię bardzo prosty etap, w którym musisz odbijać się od poduszek, tudzież oponków i załączać fidget spinnery, które przez długi czas będą unosić Cię w powietrzu. Przy pierwszym etapie wyłącz trzy zawory, aby móc przelecieć do kolejnej planszy (zawór żółty jest na prawo, a czerwony i niebieski na lewo).

It Takes Two - Gra w klasy

Nawet jeśli przypadkowo uderzysz w wiatrak z bananów czy dziurawego arbuza, to nie martw się, że od razu spadniesz. Spadając w dół możesz ponownie załączyć fidget spinnera, więc warto o tym pamiętać. A jeśli spadniesz, to cofnie Cię jedynie kawałek do tyłu. Po przeleceniu przez niezbyt wymagający obszar dotrzesz do windy, która uniesie Cię do góry, przenosząc tym samym do kolejnego etapu gry. W tym momencie stracisz także swoje fidget spinnery. Teraz biegnij przez kostki pojawiające się poprzez złudzenie. Gdy spadniesz na większą planszę zauważysz pomarańczowe plamy tworzące się na parkiecie.

It Takes Two - Gra w klasy

Musisz ustawić się w takim miejscu, aby je połączyć. Wejdź na fioletowy parkiet, zmieniając go jednocześnie na pomarańczowy i tworząc "przepływ mocy". Po tym zrób to samo na kolejnej planszy i skocz w portal. Gdy będziesz na trzeciej planszy z lotu ptaka, postąp identycznie jak w poprzednich przypadkach - jedną postacią ustaw się na górze, a drugą na dole. Po tym przejdziesz do kolorowej konstrukcji. Zejdź Codym do pokrętła i przekręć go w ten sposób, aby May mogła wskoczyć z zielonych schodków na fioletowy element.

It Takes Two - Gra w klasy

Będąc May na górze przekręć niebieskie pokrętło tak, aby tym razem to Cody mógł wskoczyć na górę. Potem ustaw żółty element pod ten fioletowy i przetransportuj May na swoją planszę. Wejdźcie na górę i przesuńcie żółwia, aby ukończyć ten etap zabawy.

Źródło: własne

Komentarze (18)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

Spis treści

Powrót do poradnika
cropper