It Takes Two - poradnik i solucja do gry. Opis przejścia, zagadki, łamigłówki, mechaniki, porady, pytania - poradnik i solucja do gry. Opis, przejścia, zagadki, sekrety, znajdźki, mechaniki, zdolności

It Takes Two - poradnik i solucja do gry. Opis przejścia, zagadki, łamigłówki, mechaniki, porady, pytania

It Takes Two - Powiew przeszłości

Mateusz Wróbel | 31.03.2021, 19:10

It Takes Two Rozdział 4 (Zegar z kukułką): Powiew przeszłości

Po pokonaniu mini-bossa dostaniesz się na szczyt wieży zegarowej. Znajdziesz tam kilka mechanizmów - ostatnim z nich możesz sterować. Twoim zadaniem jest odbijanie się May od jego ścian - gdy będzie po prawej stronie, przesuń mechanizm na lewo, aby umożliwić May wejście na górę. Powtarzaj tę czynność, a gdy znajdziesz się na szczycie, zrzuć słoik, wejdź na niego i dostań się Codym na górę.

It Takes Two - Powiew przeszłości

Stań Codym na mechaniźmie i postaw klona za schodami. Wróć May na przycisk i przejdź Codym do góry, a potem skorzystaj z teleportu. Następnym zadaniem będzie unikanie agresywnych wskazówek, które zmiotą Cię z planszy jednym uderzeniem. Najlepiej trzymać się przy środku, aby móc przeskoczyć nawet na sąsiednie strony zegara (gdy będziesz na krańcu zegara, to może w pewnym momencie zabraknąć Ci miejsca na uniknięcie wskazówki). Potem idź cały czas do przodu, skacząc po przyciskach i linach. Koniec końców dotrzesz do zielonej bramy, którą wraz z drugą postacią musisz otworzyć. Za nią czeka na Ciebie ogromny ptak.

It Takes Two - Powiew przeszłości

Będzie on stopniowo łamał szklaną platformę - jego ataki są sygnalizowane czarnymi kropkami, więc unikaj ich jak ognia. Na końcu starcia będziesz musiał złapać się za pomocą liny jego nóg, co zakończy walkę. Dotrzesz teraz do zegara z kukułką - po wejściu na ogromną platformę unikaj ruchomych, a potem także spadających rurek. Finalnie musisz pozostać na brązowej szybie, która jako jedyna nie zostanie rozwalona. Gdy spadniesz w przepaść unikaj przeszkód, a gdy to zrobisz, wrócisz do zegarów.

It Takes Two - Powiew przeszłości

Przy każdej turze idź do innego zegara, a gdy zauważysz, że zaraz spadnie na niego ogień, odsuń się od strefy wybuchu. Gra wczytuje Twoje ostatnie ruchy, więc pamiętaj, aby za finalnie zniszczyć wszystkie świecące się przedmioty. Po tym lokacja wokół zegara z kukułką ulegnie zniszczeniu, a Ty będziesz musiał skakać po platformach. Będziesz zawsze wiedział, gdzie się udać, bowiem kamera ustawia się w pozycji (po postawieniu kroku na danej przeszkodzie), która sygnalizuje, gdzie musisz udać się w następnej kolejności.

It Takes Two - Powiew przeszłości

Pamiętaj, że jeśli przypadkowo się zgubisz, skocz po prostu w przepaść i odrodź się. Wrócisz do ostatniego punktu kontrolnego, a kamera sama pokaże Ci, gdzie musisz się udać (pamiętaj jednak, aby jej nie obracać!). Po tym uciekaj od wybuchu obiema postaciami, korzystając m.in. z torów. Gdy to zrobisz otrzymasz pierwszy fragment listu, co zakończy czwarty rozdział It Takes Two.

Źródło: własne

Komentarze (18)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

Spis treści

Powrót do poradnika
cropper