It Takes Two Rozdział 6 (Ogród): Zielone kciuki
Po przejściu do ogrodu otrzymasz sierp, butelkę z płynem, a także poruszającego się liścia na głowie Cody'ego. Już na samym starcie rozdziału otwórz kwiat i rozwal go sierpem od środka, aby przejść dalej. Potem wlej wodę do doniczki i wciśnij się do niej Codym, aby zmienić formę postaci. Gdy będziesz dmuchawcem poleć do góry. a May przejdź na ogrodowy stół z prawej strony. Z lewej strony Cody znajdzie gałąź, po której May będzie mogła przejść na drugą stronę. Następnie rozwal korzeń, aby przejść w stronę szklarni. Ponownie zalej doniczkę, aby Cody mógł stać się kaktusem - strzelaj w dynie, a potem we wrogów, korzystając przy tym także z sierpa May.
Po ich zabiciu przejdź dalej. Tym razem Cody będzie mógł stać się kwiatem wypuszczającym liście - wskakuj po nich May idąc na platformę z prawej strony. Gdy na niej będziesz zrestartuj kwiat Cody'ego i przejdź przez dziurę w ścianie, która powstała w wyniku nalania wody do niebieskiego kwiatu. Gdy Cody dotrze już do platformy (wypuszczając przy tym liście) skorzystaj z haka i wskocz na jeden z nich, aby przejść do kolejnego etapu zabawy. Rozwal korzeń pozwalając Cody'emu przejść przez zamknięte jak dotąd przejście i ruszcie dalej.
Przy kolejnym kwiatku powtórz to, co robiłeś przed chwilą, rozwalając na końcu korzeń. Potem wlej do niebieskiego kwiatu wodę, wcześniej go otwierając. Po tym będzie czekała Cię walka z Kopaczem. Nie lej na niego wody, bo krzywdę zrobi mu jedynie sierp. Po uniknięciu jego ciosów Cody musi złapać wroga w swoje sidła, a May powinna szybko się do niego zbliżyć i zadać mu obrażenia swoją bronią. W międzyczasie wróg będzie przyzywał swoich parobków, z którymi za każdy razem musisz sobie poradzić - inaczej przerwą oni blokowanie ruchów Kopacza.
W trzecim etapie walki musisz zrobić to samo - najpierw pokonać mniejsze stworki, a dopiero potem zająć się głównym przeciwnikiem. Nie ma on zbyt wielu ruchów, więc za każdym razem uważaj na jego szybkie poruszanie się i wystrzeliwany z paszczy kwas. Po wyeliminowaniu go otworzy Ci się przejście, dzięki któremu dostaniesz się w pobliże szklarni.