It Takes Two Rozdział 3 (Pokój Rose): W obłokach
W pierwszej kolejności przejdź May po lepkiej ścianie z lewej strony, a potem chwyć za bramę, aby ją minimalnie otworzyć. Zmniejsz Cody'ego do najmniejszego rozmiaru i przejdź na drugą stronę pomieszczenia. Pójdź May po kolejnej ścianie, a dużym Codym skocz na przycisk, aby odblokować sobie drogę do wieży. Tam z kolei podejdź pod robocika i wejdź do jego wnętrza małym Codym - po wciśnięciu baterii załącz maszynę.
Teraz możesz wejść do pola grawitacyjnego - przed dobrnięciem do jego końca warto wziąć udział w mini-grze, którą odblokujesz wchodząc do pomieszczenia widocznego powyżej (znajduje się ono pod trzema portalami). Następnie wejdź do przejścia, które zdobi pomarańczowa dżdżownica. Tam skocz na piłkę, w której znajduje się neuron - gdy będzie ona kręcić się w stronę poduszek, poruszaj się do tyłu, aby nie spaść z przedmiotu.
Gdy obie postacie będą na drugiej planszy dużym Codym przepchaj kulę pod poduszkę i wskocz na piłkę May. Teraz przepchaj piłkę pod przycisk otwierający bramę, co pozwoli Cody'emu przepchać piłkę jeszcze dalej. Wejdź na nią ponownie i dotrzyj do przejścia widocznego na końcu mapy. Tam znajdziesz szklane pudełko, które musisz ustawić w taki sposób, aby Cody mógł po nim przejść do góry - dosuń je do prawej, tylnej części płytek, a potem dosuń do robota, aby Cody (musi przybrać on małą postać) mógł wskoczyć do środka. Po załączeniu robota ten etap rozgrywki się zakończy.
Teraz wejdź do portalu z megafonem. Przebiegnij kawałek do przodu i przebiegnij May po ścianie - przesuńcie dźwignie do przodu i omińcie zabójcze lasery. Gdy znajdziecie się przy kolejnej zagadce ze sprężystymi przedmiotami, uderz dużym Codym w pierwszy z nich, aby na drugi mogła udać się May. Następnie za pomocą May uderz w drugi przedmiot, a następnie pierwszy, aby mały Cody mógł wskoczyć na trzeci.
Pozwoli to obniżyć go i przejść May na drugą stronę korzystając z przejścia. Dotrzecie do ławki, w którą musicie uderzyć jednocześnie (w miejsce, które jest oznaczone dwoma gwiazdkami). Dobrniecie do kółka i młota - duży Cody musi obrócić je maksymalnie w lewo i trzymać je aż do czasu, gdy May pojawi się na młocie, a potem Cody musi szybko puścić kółko, aby narzędzie wybiło May (tuż po wybiciu należy wcisnąć przycisk odpowiadający za skok, aby nie wpaść do laserów). Teraz przesuńcie ściankę i rozwalcie uderzeniem kubek. Przeciśnij się małym Codym przez szparkę.
Złap kulkę Codym i podskocz wtedy, gdy May będzie musiała się jej złapać. Przenieś ją na koniec platformy i złap się kolejnej linki - Cody musi teraz puścić kulę i złapać się tej drugiej, aby kontynuować poziom. To samo tyczy się drugiej kulki z linami. Po wszystkim załącz robota, co sprawi, iż ukończysz ten rozdział przygody. Teraz wejdź do portalu z planetami. Aby dostać się na planszę skorzystaj z torów z lewej strony (droga przez nie jest dużo łatwiejsza).
Po dotarcie na miejsce z planetami wskocz May na mniejszą planetę i uderz ją (w stronę tej większej planety znajdującej się na środku mapy) dzięki sile dużego Cody'ego. Po wskoczeniu na największą planetę uderz ją Codym w stronę kartonowych pudełek widocznych przed Tobą. Przejdź May po lepkiej ścianie, co sprawi iż dotrzesz do planszy z wysuwanymi obiektami. Musisz wciskać je po przekątnej i robić to szybko, żeby Cody zdążył wchodzić po nich do góry. Potem wejdź do robota i zrób to, co zawsze. Teraz wróć do portalów i jednocześnie przekręć dwa zawory, aby aktywować pole grawitacyjne. Podobnie jak przedtem, zachęcam teraz do wzięcia udziału w kolejnej mini-grze (znajdującej się pod trzema portalami). Jeśli jednak one Cię nie interesują, to przejdź do kolejnych zagadek - w pierwszej kolejności wejdź do portalu z parasolami.
Twoim zadaniem tym razem będzie odszukiwanie piorunków i układanie ich w taki sposób, aby promień dosięgnął mechanizmu także z lewej strony pomieszczenia. Pierwsze trzy ułożone przyrządy zostaw i szukaj kolejnych. Pierwsze z nich znajdziesz na prawo od widocznego powyżej wiatraka, a aby je dostać wejdź do rury małym Codym i wciśnij przycisk, który pozwoli przybrać Ci normalną postać i zabrać przewodnik. Drugi piorun znajdziesz na lewo od nieaktywnych gwiazd z lewej strony robota, a dostaniesz się do niego skacząc po kostkach rubika. Przewodniki ustawiaj najdalej jak możesz, pamiętając przy tym, że muszą one ściągać na siebie energię.
Trzeci przełącznik znajdzie May, idąc po poduszkach z lewej strony. Przejdź po lepkiej ścianie, co pozwoli Ci dojść do zamkniętej szklanej kuli. Otworzy ją duży Cody skacząc na czerwony przycisk na środku planszy. Czwarty przełącznik znajdziesz jadąc po torach. Z kolei piąty na końcu planszy, za robotem - ustaw się małym Codym po lewej stronie huśtawki dla dwóch osób, a May po prawej, aby jej mąż mógł wejść do pomieszczenia z rakietą przez mały otwór.
Po wejściu windą do góry zabierz przełącznik - teraz ponownie wróć na huśtawkę, lecz tym razem stań dużym Codym po lewej stronie, a May po prawej, aby kobieta mogła zabrać szósty, a zarazem ostatni piorun. Teraz ułóż je tak, aby zasiliły gwiazdy z lewej strony robota i otworzyły przejście do środka. Załącz go i przejdź do portalu okraszonego pięcioma gwiazdami. Przejdź na drugą stronę skacząc po oponkach i dotrzyj do sprężystego mechanizmu i urwanej deskorolki.
Na gwieździe w prawej stronie stań dużym Codym i wywołaj grzmotnięcie, aby wypuścić May na górę. Teraz ustaw się Codym na lewą stronę gwiazdy i zeskocz May na miejsce, w którym jeszcze przedtem był duży Cody. Wskocz Codym na górę i potem przybierz największą postać, aby opuścić mechanizm do takiego stopnia, że dostanie się na niego także May. Teraz przejdź do kulek z linami i wspólnymi siłami przebrnijcie w stronę robota (gdy lina jest na górze, musi wykonać skok Cody, a gdy na dole - May). Gdy jeden z bohaterów wykona skok, otworzy się lina także dla drugiego bohatera.
Teraz wejdź do ostatniego portalu. Mały Cody musi przecisnąć się do piłki, a May musi go wystrzelić obniżając blokady. Gdy piłka będzie w ruchu, Cody niech nią steruje omijając przeszkody, a May obniżając napotkanie na drodze mury. W kolejnym etapie Cody musi dojść do przyrządu z parasolu i złapać swoją żonę w sidła, przenosząc ją (gdy jest już na pierwszej lepkiej ścianie z lewej strony) na drugą, niebieską platformę. Gdy May wejdzie po ścianach na górę musi wejść na niebieski przycisk, aby wyłączyć lasery. Pozwoli to Cody'emu dostać się do robota, a następnie go załączyć. Po tym przekręćcie zawory i dostańcie się na górę wieży.
Ustawcie jedną z rur w dobrym kierunku, stając jedną z postaci na przycisku odpowiadającym za blokowanie możliwości przesuwania dobrze ustawionej rury. Drugą postacią ustaw drugą rurę środkowym przyciskiem, a potem jedną z postaci wskocz na przycisk z prawej strony planszy (trzymając przy tym Codym baterię), aby doprowadzić zasilanie do robota. Po scence zaczniesz walkę z bossem - Księżycowym Pawianem.
Pierwszy etap walki jest bardzo prosty. Osoba, na której skupiony jest laser musi biegać sprintem po mapie, a osoba, która ma trochę spokoju, musi stanąć na niebieskim przycisku, który podnosi elektryczną kulę. Przeciwnik przepali szkło, a ona wybuchnie, co sprawi, iż straci trochę życia. W następnej kolejności unikajcie laserów i wyrzucane przez wroga bomby.
Tak samo wygląda sytuacja z drugą bombą. Dopiero w przypadku trzeciej sytuacja wygląda trochę inaczej, bowiem May musi wlecieć na lepką ścianę tuż za elektryczną kulą, która tym razem jest położona dużo wyżej. Wchodząc po ścianie skupiony na kobiecie laser również się podniesie, co spowoduje wybuch oszałamiający wroga. Następnym krokiem jest unikanie rakiet samonaprowadzających. Musisz po prostu biegać (nie warto skakać, bo to Cię jedynie spowolni) do momentu, aż rakiety opadną. Po tym złap je i sterując nimi leć w stronę statku kosmicznego wroga. Zaznaczam, że masz tutaj do czynienia z odwróconą osią OY, więc miej to na uwadze.
Po kilku celnych strzałach wejdź małym Codym do wnętrza statku (przejście do celu jest dosyć proste - uważaj przede wszystkim na obracające się prostokąty, na które skocz dopiero wtedy, gdy wykonają obrót o 90 stopni), próbując przeciążyć jego systemy (May w tym czasie musi po prostu unikać laserów i spadających z góry bomb. Na końcu przeprawy wciśnij Codym żółty przycisk, aby zniszczyć pojazd Księżycowego Pawiana. Teraz przejmiesz kontrolę nad pojazdem i systemem namierzającym. May musi latać po planecie, a gdy zbliży się do przeciwnika, Cody musi nacelować, a następnie strzelić w niego korzystając z radaru. Po zniszczeniu bariery i uderzeniu go minimum trzy razy walka z mocniejszym przeciwnikiem się zakończy - podobnie zresztą jak najdłuższy etap trzeciego rozdziału.