It Takes Two Rozdział 3 (Pokój Rose): Podróże po lochach
Po długiej scence przejmiesz kontrolę nad swoimi postaciami, które zdobyły nadprzyrodzone moce. Cody może teleportować się przez kraty, a May może przeskakiwać przez lawę korzystając z doskoku (obie zdolności są dostępne pod przyciskiem X). Wystarczy, że będziesz pruł cały czas do przodu, wciskając w międzyczasie przyciski pozwalające przechodzić drugiemu bohaterowi na drugą stronę (Cody może także zamrażać lawę - warto o tym pamiętać, aby przechodzić dalej.
W pewnym momencie na Waszej drodze staną ciężkie jednostki. Blokują one drogę przez bramę, więc musisz poradzić sobie z nimi i ich pachołkami - gdy pojawią się za kratami skorzystaj z Cody'ego, a gdy po lewej stronie, to skorzystaj z doskoku May, aby ich wyeliminować. Potem idź naprzód, a gdy znajdziesz się koło obracającego się mechanizmu, poczekaj aż oddali się od Ciebie i skręcaj w ciemne uliczki, aby nie tracić życia. W kolejnym etapie znajdziesz się nad ogromną przepaścią - aby przez nią przejść trzymaj się cały czas lewej strony (patrząc z oczu bohaterów) zamrażając lawę. Pamiętaj, aby robić to szybko, bo lód będzie szybko się topił.
Po pokonaniu przepaści zacznie gonić Cię lalka z kolczastym wałkiem do ciasta. Rozwalaj cały czas drewniane deski z lewej strony, aby biec uciekać przed oponentką. Na samym końcu pomieszczenia zniszcz cztery łańcuchy, aby opuścić kratę i sprawić, iż wróg spadnie do lawy. W kolejnym pomieszczeniu spotkasz nieśmiertelnego trolla - aby się go pozbyć ustawiaj się postaciami tak, gdzie są łańcuchy. Gdy tylko przeciwnik w nie uderzy, jedna zapora zostanie roztrzaskana. Powtórz tę czynność cztery razy, a gdy krata na środku areny się otworzy spraw, aby troll do niej wpadł.
Po tym dotrzesz na szachownicę, gdzie czekać na Ciebie będzie Król i królowa. Walka z nimi jest niesamowicie prosta. Wystarczy, że skupicie się na jednym pionku ciągle go atakując swoimi zdolnościami (używając także specjalnej umiejętności, gdy tylko jej pasek się załaduje) nie patrząc na pionka królowej, który atakuje z daleka elektryzując niektóre pola. Uważaj jedynie na ustawiane na szachownicy koniki, które będą raz na kilkanaście sekund próbować zmieść Cię z areny.