Reklama

It Takes Two - poradnik i solucja do gry. Opis przejścia, zagadki, łamigłówki, mechaniki, porady, pytania - poradnik i solucja do gry. Opis, przejścia, zagadki, sekrety, znajdźki, mechaniki, zdolności

It Takes Two - poradnik i solucja do gry. Opis przejścia, zagadki, łamigłówki, mechaniki, porady, pytania

It Takes Two - Rozdział 6 - Huśtawka ogrodowa, karmienie larw, wyścigi ślimaków

Mateusz Wróbel | 31.03.2021, 19:10

It Takes Two - Mini-gry: Rozdział 6

Huśtawka ogrodowa:

Pierwsza mini-gra znajduje się po rozpoczęciu drugiego etapu szóstego rozdziału. Parę kroków dalej skręć w prawo, aby znaleźć dwie huśtawki ogrodowe. Zabawa polega na tym, aby w 15 sekund jak najlepiej się rozbujać, a potem wykonać jak najdalej skok.

It Takes Two - Rozdział 6 - Huśtawka ogrodowa, karmienie larw, wyścigi ślimaków


Karmienie larw:

Gdy znajdziesz się w drugim etapie szóstego rozdziału w lokacji z grzybami idź na koniec terenu i skręć w lewo - tam też znajdziesz mini-grę, w której musisz celować, a następnie rzucać jedzeniem w stronę mrówek i larw.

It Takes Two - Rozdział 6 - Huśtawka ogrodowa, karmienie larw, wyścigi ślimaków


Wyścig ślimaków:

Ostatnia mini-gra znajduje się w czwartym rozdziale gry. Po opuszczeniu żab i zjechaniu po zielonych linach skręć z głównej drogi w lewo, gdzie czeka Cię mini-gra skupiająca się na ładowaniu mocy, a potem wybijaniu się na mapie. Ten kto pierwszy przekroczy linię mety, omijając przy tym wszelakie przeszkody, wygrywa.

It Takes Two - Rozdział 6 - Huśtawka ogrodowa, karmienie larw, wyścigi ślimaków

Źródło: własne

Komentarze (18)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

Spis treści

Powrót do poradnika
cropper