It Takes Two Rozdział 3 (Pokój Rose): Najwspanialsze przedstawienie
Po porozmawianiu z "bramkarzem" strzegącym wejścia do zamku królewny, weź udział w zabawie z kulką. Przesuń drewnianą konstrukcję do lewej strony i kliknij na przycisk, aby opuścić piłkę na dół - gdy tylko będzie lecieć po torach, szybko przejdź do drewnianego elementu i pociągnij go w prawą stronę, gdy będzie na nim znajdowała się piłka. Potem kliknij drugi przycisk, aby otworzyć sobie przejście do kolejnego etapu zabawy.
Tym razem jedna z postaci musi znaleźć się w kółku dla chomików i obrócić go w taki sposób, aby złapać go w swoje sidła. Potem druga postać musi przejść do drugiego kółka, a pierwsza postać wciąż mająca piłkę przerzucić ją górą na drugą klatkę. Drugą klatką trzeba kulkę przerzucić do klauna z lewej strony (pamiętaj, aby nie robić tego tyłem, bo wtedy kulka wypadnie. Kliknij trzeci czerwony przycisk i przejdź dalej, w stronę balonów.
Jedna z postaci musi wejść do armaty a drugą ją wystrzelić. Twoim zadaniem jest zniszczenie trzech balonów. Dwa po lewej stronie są proste do rozwalenia, a aby poradzić sobie z trzecim, trzeba minąć z lewej strony ścianę i dopiero w niego uderzyć. Po tym przejdź przez "wesołe miasteczko" - dotrzesz do kolejnego klauna. Tym razem będziesz musiał wsiąść na rower obiema postaciami, trzymając przy tym piłkę. Cody musi utrzymać ją na desce, a zadaniem May jest utrzymanie się na linii. Gdy tylko ekran zacznie drżeć, jedź kawałek (nie za długo, bo cofniesz się zbyt dużo) do tyłu rowerem, aby ponownie złapać równowagę.
Po dotarciu do ostatniej już zagadki złap się huśtawek trzymając kulę, rozbujaj się i rzuć nią do drugiego gracza, który także po rozbujaniu się musi trafić nią do niebieskiej satelity. Teraz złap kulę i przeskocz wraz z nią po balonach (nie róbcie tego jednocześnie, bo mogą one pęknąć). Na sam koniec wstaw piłkę na procę, naciągnij ją, a następnie puść. Wejdź na swój pojazd i jedź do kolejnego etapu gry.