F1 2021 - setup Australia, Melbourne
Poniżej znajdziesz ustawienia bolidu przystosowane pod GP Australii:
Aerodynamika:
- Przednie skrzydło: 5
- Tylne skrzydło: 7
Przekładnia:
- Dyferencjał z wciśniętym pedałem gazu: 60%
- Dyferencjał bez wciśniętego pedału gazu: 65%
Geometria zawieszenia:
- Pochylenie przednich kół: -2,60
- Pochylenie tylnych kół: -1,10
- Zbieżność przodu: 0,06
- Zbieżność tyłu: 0,23
Zawieszenie:
- Przednie zawieszenie: 3
- Tylne zawieszenie: 3
- Przedni stabilizator poprzeczny: 6
- Tylny stabilizator poprzeczny: 9
- Wysokość zawieszenia przód: 4
- Wysokość zawieszenia tył: 4
Hamulce:
- Ciśnienie hamulców: 95%
- Balans hamulców przód: 56%
Opony:
- Ciśnienie prawej przedniej opony: 22,6 psi
- Ciśnienie lewej przedniej opony: 22,2 psi
- Ciśnienie prawej tylnej opony: 20,3 psi
- Ciśnienie lewej tylnej opony: 20,3 psi