F1 2021 - setup Bahrajn, tor Sakhir
Poniżej znajdziesz ustawienia bolidu przystosowane pod GP Bahrajnu:
Aerodynamika:
- Przednie skrzydło: 3
- Tylne skrzydło: 7
Przekładnia:
- Dyferencjał z wciśniętym pedałem gazu: 55%
- Dyferencjał bez wciśniętego pedału gazu: 65%
Geometria zawieszenia:
- Pochylenie przednich kół: -2,70
- Pochylenie tylnych kół: -1,20
- Zbieżność przodu: 0,07
- Zbieżność tyłu: 0,26
Zawieszenie:
- Przednie zawieszenie: 3
- Tylne zawieszenie: 3
- Przedni stabilizator poprzeczny: 7
- Tylny stabilizator poprzeczny: 8
- Wysokość zawieszenia przód: 3
- Wysokość zawieszenia tył: 4
Hamulce:
- Ciśnienie hamulców: 90%
- Balans hamulców przód: 54%
Opony:
- Ciśnienie prawej przedniej opony: 23,4psi
- Ciśnienie lewej przedniej opony: 23,4 psi
- Ciśnienie prawej tylnej opony: 21,1 psi
- Ciśnienie lewej tylnej opony: 21,1 psi