F1 2021 - setup Austria, A1-Ring
Poniżej znajdziesz ustawienia bolidu przystosowane pod GP Austrii:
Aerodynamika:
- Przednie skrzydło: 2
- Tylne skrzydło: 5
Przekładnia:
- Dyferencjał z wciśniętym pedałem gazu: 50%
- Dyferencjał bez wciśniętego pedału gazu: 60%
Geometria zawieszenia:
- Pochylenie przednich kół: -2,90
- Pochylenie tylnych kół: -1,40
- Zbieżność przodu: 0,06
- Zbieżność tyłu: 0,23
Zawieszenie:
- Przednie zawieszenie: 2
- Tylne zawieszenie: 3
- Przedni stabilizator poprzeczny: 5
- Tylny stabilizator poprzeczny: 9
- Wysokość zawieszenia przód: 2
- Wysokość zawieszenia tył: 4
Hamulce:
- Ciśnienie hamulców: 95%
- Balans hamulców przód: 50%
Opony:
- Ciśnienie prawej przedniej opony: 23,0 psi
- Ciśnienie lewej przedniej opony: 22,6 psi
- Ciśnienie prawej tylnej opony: 20,7 psi
- Ciśnienie lewej tylnej opony: 20,7 psi