F1 2021 - setup Singapur, Marina Bay
Poniżej znajdziesz ustawienia bolidu przystosowane pod GP Singapuru:
Aerodynamika:
- Przednie skrzydło: 9
- Tylne skrzydło: 11
Przekładnia:
- Dyferencjał z wciśniętym pedałem gazu: 50%
- Dyferencjał bez wciśniętego pedału gazu: 58%
Geometria zawieszenia:
- Pochylenie przednich kół: -2,60
- Pochylenie tylnych kół: -1,10
- Zbieżność przodu: 0,06
- Zbieżność tyłu: 0,20
Zawieszenie:
- Przednie zawieszenie: 1
- Tylne zawieszenie: 5
- Przedni stabilizator poprzeczny: 5
- Tylny stabilizator poprzeczny: 7
- Wysokość zawieszenia przód: 2
- Wysokość zawieszenia tył: 3
Hamulce:
- Ciśnienie hamulców: 90%
- Balans hamulców przód: 52%
Opony:
- Ciśnienie prawej przedniej opony: 22,6 psi
- Ciśnienie lewej przedniej opony: 22,6 psi
- Ciśnienie prawej tylnej opony: 19,9 psi
- Ciśnienie lewej tylnej opony: 19,9 psi