F1 2021 - setup Meksyk, Mexico City
Poniżej znajdziesz ustawienia bolidu przystosowane pod GP Meksyku:
Aerodynamika:
- Przednie skrzydło: 4
- Tylne skrzydło: 7
Przekładnia:
- Dyferencjał z wciśniętym pedałem gazu: 50%
- Dyferencjał bez wciśniętego pedału gazu: 62%
Geometria zawieszenia:
- Pochylenie przednich kół: -2,60
- Pochylenie tylnych kół: -1,10
- Zbieżność przodu: 0,05
- Zbieżność tyłu: 0,20
Zawieszenie:
- Przednie zawieszenie: 1
- Tylne zawieszenie: 5
- Przedni stabilizator poprzeczny: 3
- Tylny stabilizator poprzeczny: 9
- Wysokość zawieszenia przód: 2
- Wysokość zawieszenia tył: 4
Hamulce:
- Ciśnienie hamulców: 95%
- Balans hamulców przód: 50%
Opony:
- Ciśnienie prawej przedniej opony: 21, 8psi
- Ciśnienie lewej przedniej opony: 21,8 psi
- Ciśnienie prawej tylnej opony: 19,5 psi
- Ciśnienie lewej tylnej opony: 19,5 psi