F1 2021 - setup Chiny, Szanghaj
Poniżej znajdziesz ustawienia bolidu przystosowane pod GP Chin:
Aerodynamika:
- Przednie skrzydło: 3
- Tylne skrzydło: 6
Przekładnia:
- Dyferencjał z wciśniętym pedałem gazu: 60%
- Dyferencjał bez wciśniętego pedału gazu: 65%
Geometria zawieszenia:
- Pochylenie przednich kół: -2,70
- Pochylenie tylnych kół: -1,20
- Zbieżność przodu: 0,08
- Zbieżność tyłu: 0,32
Zawieszenie:
- Przednie zawieszenie: 2
- Tylne zawieszenie: 6
- Przedni stabilizator poprzeczny: 5
- Tylny stabilizator poprzeczny: 8
- Wysokość zawieszenia przód: 2
- Wysokość zawieszenia tył: 3
Hamulce:
- Ciśnienie hamulców: 95%
- Balans hamulców przód: 54%
Opony:
- Ciśnienie prawej przedniej opony: 22,2 psi
- Ciśnienie lewej przedniej opony: 22,2 psi
- Ciśnienie prawej tylnej opony: 20,7 psi
- Ciśnienie lewej tylnej opony: 20,7 psi