F1 2021 - setup Japonia, Suzuka
Poniżej znajdziesz ustawienia bolidu przystosowane pod GP Japonii:
Aerodynamika:
- Przednie skrzydło: 4
- Tylne skrzydło: 6
Przekładnia:
- Dyferencjał z wciśniętym pedałem gazu: 50%
- Dyferencjał bez wciśniętego pedału gazu: 65%
Geometria zawieszenia:
- Pochylenie przednich kół: -2,70
- Pochylenie tylnych kół: -1,10
- Zbieżność przodu: 0,07
- Zbieżność tyłu: 0,23
Zawieszenie:
- Przednie zawieszenie: 3
- Tylne zawieszenie: 6
- Przedni stabilizator poprzeczny: 7
- Tylny stabilizator poprzeczny: 10
- Wysokość zawieszenia przód: 3
- Wysokość zawieszenia tył: 4
Hamulce:
- Ciśnienie hamulców: 92%
- Balans hamulców przód: 52%
Opony:
- Ciśnienie prawej przedniej opony: 21,8 psi
- Ciśnienie lewej przedniej opony: 21,4 psi
- Ciśnienie prawej tylnej opony: 19,5 psi
- Ciśnienie lewej tylnej opony: 19,5 psi