F1 2021 - setup Azerbejdżan, Baku
Poniżej znajdziesz ustawienia bolidu przystosowane pod GP Azerbejdżanu:
Aerodynamika:
- Przednie skrzydło: 1
- Tylne skrzydło: 5
Przekładnia:
- Dyferencjał z wciśniętym pedałem gazu: 50%
- Dyferencjał bez wciśniętego pedału gazu: 55%
Geometria zawieszenia:
- Pochylenie przednich kół: -2,70
- Pochylenie tylnych kół: -1,20
- Zbieżność przodu: 0,08
- Zbieżność tyłu: 0,23
Zawieszenie:
- Przednie zawieszenie: 2
- Tylne zawieszenie: 4
- Przedni stabilizator poprzeczny: 6
- Tylny stabilizator poprzeczny: 9
- Wysokość zawieszenia przód: 2
- Wysokość zawieszenia tył: 4
Hamulce:
- Ciśnienie hamulców: 95%
- Balans hamulców przód: 51%
Opony:
- Ciśnienie prawej przedniej opony: 23,0psi
- Ciśnienie lewej przedniej opony: 23,4 psi
- Ciśnienie prawej tylnej opony: 19,9 psi
- Ciśnienie lewej tylnej opony: 19,9 psi