Stray - Dachy: piąty rozdział
Opis misji Dachy w Stray.
Po odebraniu przekaźnika od Momo znajdziesz się na dachach. Wskocz do wiadra, a przedostaniesz się do nowej lokacji. Kawałek dalej znajdziesz sporo zonków, które zaczną Cię atakować.
Zamiaucz, a następnie poczekaj, aż wrogowie podejdą do Ciebie. Wskocz na metalową konstrukcję i biegnij przed siebie, aby przejść na dach kolejnego budynku. Potem znajdziesz kolejnych wrogów, więc możesz zachować się tak, jak poprzednio.
Gdy przeskoczysz dalej i zainteresujesz się wspomnieniem (na leżącym na ziemi neonie), wskocz na żółtą, metalową konstrukcję, a automatycznie zbliżysz się na drugą stronę ulicy.
Musisz jednak jeszcze bardziej popchać ten element, więc wskocz na daszek, a potem znów na konstrukcję, aby móc kontynuować zabawę. Potem znajdziesz beczkę, którą musisz przepchać na lewą stronę, blisko krawędzi. Skacz po metalowych konstrukcjach, a dotrzesz do miejsca z czerwoną mazią i kolejnymi wrogami. Musisz ich przechytrzyć i zamknąć w klatce.
W tym przypadku zhakuj drzwi, wpuść robale, a potem raz jeszcze zhakuj drzwi, szybko uciekając na drugą stronę dachu po krawędziach. Dzięki temu możesz bezpiecznie wejść do beczki i przesunąć ją pod rusztowanie po lewej.
Teraz przejdź po dźwigu i wespnij się na rusztowanie po Twojej prawej. Znajdziesz tam deskę, którą zrzucisz. Wykorzystaj ją, aby przejść przez ciasną kratę przed Tobą.
Teraz znajdziesz się na placu budowy. Będąc niżej, musisz po prostu bardzo szybko dostać się do rusztowań. Biegnij do nich, omijając po drodze oponentów.
Gdy znajdziesz się wyżej - podobnie jak poprzednio - oszukaj wrogów. Otwórz im klatkę, a potem szybko biegnij od drugiej strony. Gdy dostaniesz się do środka, zamknij klatkę i podejdź pod siatkę z prawej strony. Oponenci tam zostaną, więc możesz otworzyć bramkę od wewnętrznej strony, przesunąć beczkę pod konstrukcje i wspiąć się na nie.
Następnie biegnij po deskach i wespnij się na górę, omijając przy tym zurkony. Na szczycie pociągnij za wajchę, która przywoła windę. Zanim jednak z niej skorzystasz, będziesz zmuszony uciekać przed hordą wrogów. Biegaj najlepiej w kółko, nie skracając drogi. Dzięki temu przeciwnicy będą biegać za Tobą w ten sam sposób.
Gdy tylko platforma się opuści, wskocz na worek z boku, a z niego do środka windy. Nią dostaniesz się do stacji, do której dołożysz przekaźnik. To zakończy rozdział i sprawi, że wrócisz do slumsów.