Stray - Slumsy część 2: szósty rozdział
Opis rozdziału Slumsy część 2 w Stray.
Po włożeniu przekaźnika wrócisz do domu Momo. Przeczytaj notatkę na TV, otwórz okno po lewej stronie od drzwi frontowych i wróć do slumsów. Jeśli masz jakieś niezałatwione tutaj sprawy (np. zebranie partytur czy wspomnień), to zrób to teraz, bo gdy udasz się do baru, to rozpoczniesz dalszą część fabuły.
Będąc blisko budynku, zaczepi Cię wspomniany robot. Podejdź do niego i wejdź na stołek, aby rozpocząć rozmowę. Potem udaj się do domu Seamusa. Gdy Cię zauważy, wręcz mu od razu notatnik Doca, który zwróci Ci Momo. Potem wejdź na komodę z prawej strony. Na ścianie wiszą obrazy - za jednym z nich jest napis "czas pokaże", a za drugim panel, w którym możesz wstukać wybrany kod.
Owa wskazówka sprawia, że musisz popatrzeć na zegary za kanapą. Każdy z nich wskazuje "16" minutę różnej godziny. Idąc od lewej strony i patrząc na wskazówkę dotyczącą godzin, kod będzie brzmiał: 2511. Przejdź do tajnego pomieszczenia, a potem wejdź na półkę po lewej stronie. Znajdziesz tam pudełko, które musisz zrzucić. Gdy to zrobisz, wypadnie z niego przedmiot, który musisz zebrać, a potem pokazać Seamusowi.
Zaleci Ci on, abyś odnalazł kogoś, kto będzie w stanie naprawić ten sprzęt. Jeśli korzystałeś z naszego poradnika, to doskonale będziesz wiedział, do kogo trzeba się udać. Elliota, który już wcześniej mógł pomóc Ci w rozwiązaniu zagadki z kodem do sejfu obok muzyka. Idź do jego domu znajdującego się obok dwóch siedzących na dywanie robotów i zagadaj do speca. Poprosi Cię on jednak o jakiś koc, więc musisz wykonać poboczne zadanie związane z handlarzem i pralnią.
Gdy zdobędziesz ponczo, wręcz je Elliotowi, a ten zbada dla Ciebie nadajnik. Zabierz go od technika i zanieś do Seamusa, który mieszka blisko pralni.
Następnie podążaj za synem Doca aż do kanałów. Na miejscu, blisko metalowych drzwi, przejdziesz do nowej lokacji, rozpoczynając tym samym kolejny rozdział przygody w Stray.