Stray - Pomieszczenie kontrolne: dwunasty rozdział, zakończenie
Ostatni, finałowy rozdział w Stray o tytule "Pomieszczenie kontrolne".
Gdy uruchomisz pociąg, przedostaniesz się na odnowioną stację. Idź schodami do góry, a potem skręć w lewo do pomieszczenia technicznego. Przywołaj maszynę pod wskazane na poniższym obrazku miejsce, a potem zbadaj panel na ścianie po prawej stronie.





Gdy robot będzie hakował drzwi, Ty wejdź na rzeczone urządzenie i podrap kable, a wywołasz zwarcie, które pozwoli Ci dostać się do środka. Potem podbiegnij pod główne komputery. B12 będzie coś sprawdzał, a Ty w międzyczasie musisz wejść na każdą z klawiatur i przejść po niej w taki sposób, aby odpalić wszystkie ekrany na monitorach za Tobą.

Gdy to zrobisz, robot aktywuje automatycznie blokadę, która zmusza Cię usunąć 3 zabezpieczenia. Dwa z nich są na końcu pomieszczenia, obok głównych komputerów.

Przy tym po lewej stronie wystarczy opuścić blaszkę w dół i podrapać kable, a potem zhakować komputer. Przy tym z prawej strony, wskocz na blat i zniszcz osłonę na niej się znajdującą. Trzecie zabezpieczenie znajduje się natomiast na lewo od frontowych drzwi. Blaszkę zniszczysz, opierając na niej łapki. Po tym złap ledwo zipiącego robota do pyska i zanieś go do stacji roboczej za Tobą (przy największym monitorze, który będzie teraz koloru niebieskiego).
Gdy to zrobisz, obejrzysz jeszcze kilka scenek i wyjdziesz na powierzchnię, po czym przygoda w Stray zostanie zakończona!