Stray - Mieszkanie: trzeci rozdział
Solucja Stray, opis misji Mieszkanie.
Gdy dostaniesz się do pierwszego większego mieszkania, przejdź do pokoju, gdzie jest monitor. Sprawdź wyświetlane komunikaty, a SI otworzy Ci pobliskie pomieszczenie. Musisz znaleźć w nim dokładnie cztery elementy zasilania i wpiąć je do komputerów przed Tobą.





Pierwszy element znajduje się na półce na lewo od wejścia. Wespnij się po niej, korzystając z taboretu. Potem podejdź do maszyny po prawej stronie od wejścia i aktywuj ją specjalną wajchą. Przesunie się ona maksymalnie do lewej strony. Wyciągnij z niej drugi element i podepnij go we wskazane miejsce. Potem wskocz na maszynę i na półce po jej lewej stronie znajdziesz trzeci przedmiot.

Ostatni element znajduje się na biurku na środku (od tylnej części). Odepnij go i podłącz pod ostatni komputer, a będziesz mógł przejść do tajemniczego pokoju. Tam też wskocz na głowę nieaktywnego robota, a potem na blat z lewej strony. Uderz w pudełko i zbierz element, który z niego wyleciał. Teraz możesz podejść do komputera z poprzedniego pomieszczenia, który wgra coś na rzeczony item.
Okaże się być nim B12, który pomagał Ci przejść przez Martwe Miasto. Porozmawiaj z nim, zabierz klucz i zapoznaj się ze swoim wyposażeniem. Potem podejdź pod drzwi, które z pomocą robota otworzysz. Na korytarzu włącz latarkę i wejdź do pomieszczenia po prawej.

Zrzuć farbę na ziemię, a na tablicy zauważysz kod 3748. Wpisz go potem przy windzie, aby dostać się dalej. Wskocz do wiadra, a dostaniesz się w pobliże pierwszej znajdźki - wspomnienia. Nie da się go pominąć. Idź dalej ulicą, przeskakując między kolejnymi przeszkodami. Dotrzesz do drugiego wiadra i natkniesz się również na karaluchy. Biegnij szybko przed siebie i wskocz na zielony kosz.

Z niego dostań się na metalową rurę, która poprowadzi Cię do czegoś w rodzaju kryjówki.