Stray - Kanały: ósmy rozdział
Opis przejścia rozdziału Kanały w Stray.
Wejdź na łódź i płyń do kanałów z Momo. Gdy natkniesz się na bramę, przeskakuj po betonach po prawej stronie, a przejdziesz na drugą stronę. Trzymaj się prawej strony, skorzystaj z rur i beczek, a znajdziesz się na miejscu, gdzie są złożone jaja zurkonów.
Musisz wyciągnąć swój nowy sprzęt i je spalić. Potem pociągnij za wajchę otwierającą bramę, dzięki czemu będziesz mógł dalej płynąć na tratwie z Momo. Dotrzesz do drugiej, ogromnej bramy. Kompan otworzy ją minimalnie, abyś mógł dostać się do środka. W tym momencie rozdzielisz się z Momo.
Wskocz na platformę przed Tobą i idź kanałami przed siebie. Jeśli zbierasz wspomnienia, to zniszcz jaja zurkonów przy przejściu z lewej strony, wskocz na kanalizacji i chwyć się balustrady, gdzie znajdziesz wspominkę. Jeśli nie interesuje Cię ona, to biegnij przed siebie. Zejdź schodami, a potem skacz między rurami, aby zejść w dół.
W kolejnej lokacji znajdziesz wiele jaj zurkonów. Omijaj je (po prawej stronie znajduje się ścieżka), aby nie walczyć z oponentami. Musisz dotrzeć do wajchy na środku obiektu. Po otwarciu bramy wpadnie do lokacji trochę zurkonów, więc szybko wbiegnij do kolejnego pomieszczenia i przejdź po podeście. W kolejnej lokacji walka z oponentami nie ma większego sensu, więc biegnij przed siebie.
Dotrzesz do kolejnych rur. Zanim pójdziesz w prawo, to warto zejść po rurce z lewej strony i dostać się do drugiego wspomnienia.
Tym samym dotrzesz do kolejnego wielkiego pomieszczenia. Spróbuj dotrzeć do bramy, omijając wrogów. Gdy otworzysz jeden zamek, to zaczną atakować Cię zurki. Musisz szybko obiec całą lokację i dostać się jak najszybciej do drugiego zamka. Dzięki temu brama się otworzy.
W kolejnym pomieszczeniu obejrzyj scenkę, po której od razu rozpoczniesz ucieczkę przed zurkami. Ucieczka jest dość prosta - zawsze wybieraj te drogi, przy których nie spadają wrogowie. Nie próbuj również z nimi walczyć, ponieważ B-12 jest nieaktywny, więc nie będziesz w stanie użyć defluksora.
Po udanej ucieczce uderz dwa razy robota, a ten się ocknie. Okaże się, że wasza broń uległa zniszczeniu, więc musisz sobie radzić teraz bez niej. Zhakuj system wentylacyjny i biegnij przez kanały. Spotkasz Baladina, robota pilnującego przejścia do kolejnej wioski, co zakończy ten rozdział.