Stray - Ślepy zaułek: siódmy rozdział
Opis przejścia siódmego rozdziału w Stray, Ślepy zaułek.
Po tym, jak Seamus wpuści Cię na teren poprzedzający kanały, zbadaj wspomnienie na bramie po lewej stronie lub wskocz od razu do kanałów.
Uważaj jednak, bo gdy tylko zejdziesz w dół, będziesz musiał dość długo uciekać przed zurkonami. Ucieczka jest dość prosta, bo musisz cały czas biec przed siebie. Wyjątkiem jest jedynie platforma na końcu, którą warto obiec, zanim przeciśniesz się przez przejście na dole. Gdy znajdziesz się przy wodzie i rurach, możesz odpocząć, bo tutaj nie będą Cię już zurkony gonić.
Zeskocz na rury. Gdy natkniesz się na drugi żółty mechanizm, wycofaj się do tyłu, a potem znów wskocz na niego, aby przesunąć go do lewej strony. Potem znajdziesz się na wózku, który zaprowadzi Cię jeszcze głębiej do kanałów. Wskakuj po rurach do góry, a potem wedle życzenia, przejdź przez siatkę za trawą, aby zdobyć drugie z trzech dostępnych w tym rozdziale wspomnień.
Niezależnie od tego wejdź do kolejnej lokacji i podążaj za żółtymi kablami. Doprowadzą Cię one do wnętrza domu, w którym przesiaduje Doc (na parterze). Porozmawiaj z nim, a potem zbadaj jego sprzęt, który może zostać użyty na zurkonach. Idź za doktorkiem, a na piętrze wręczy Ci bezpiecznik, który musisz włożyć do generatora na zewnątrz.
Ponownie podążaj więc za kablami, a na pewno dotrzesz do miejsca, w którym włożysz bezpiecznik. Potem szybko biegnij do mieszkania Doca. Będzie Cię on osłaniał do momentu, gdy przekroczysz ulicę. Potem musisz radzić sobie sam, więc lepiej obrać drogę po prawej stronie, bo jest ona krótsza. Po dotarciu do Doca zamontuje on ulepszenie do Twojego drona.
Potem wspólnie wyjdziecie z domu. Naucz się korzystać z nowego urządzenia i wyjdź do bramy, która okaże się być zamknięta. Odsuń pierwszą beczkę w stronę bramy, a tę drugą przesuń maksymalnie do lewej strony. Dzięki temu przejdziesz do małego otworu na lewo od rury. Potem przestaw wajchę i wejdź do pomieszczenia.
Jest ono pełne zurków, więc skorzystaj z nowego urządzenia. Pamiętaj, że nie możesz je przegrzać, bo wtedy jesteś zmuszony odczekać kilka sekund. Biegaj koło skrzynek i eliminuj wrogów. Potem brama sama się otworzy, ale będziesz musiał chronić Doca, gdy będzie ją zamykał. W tym celu ponownie użyj swojego sprzętu, nie przegrzewając go w międzyczasie.
Potem powrócisz do slumsów. Po rozmowie ze strażnikiem odbij w lewo, aby wejść do kanałów. To ostatnia szansa, aby wykonać poboczne aktywności w tej dzielnicy. Potem już do niej nie wrócisz.