Stray - poradnik. Porady, solucja, rozdziały, misje, sekrety, znajdźki, questy, odznaki, partytuły i notatki - poradnik i solucja do gry. Opis, przejścia, zagadki, sekrety, znajdźki, mechaniki, zdolności

Stray Poradnik

Stray - Śródmiasto: dziesiąty rozdział

Mateusz Wróbel | 24.07.2022, 12:15

Stray - Śródmiasto: dziesiąty rozdział

Opis rozdziału śródmiasto w Stray.

Po opuszczeniu mrowioski znajdziesz się na stacji kolejowej. Przejdź przez nią, a potem porozmawiaj z kobietą, która znajduje się po prawej stronie, po przekroczeniu schodów. Znajdziesz tutaj również wspomnienie.

Stray - Śródmiasto: dziesiąty rozdział

Kobieta nic Ci nie powie, więc wyjdź na ulicę. Trafisz do Śródmiasta, które jest drugą większą lokacją (niczym Slumsy). Możesz je dokładnie zwiedzić w celu znalezienia np. wspomnień czy dodatkowej odznaki policyjnej lub od razu udać się do celu głównego, jakim jest odnalezienie Clementine.

Stray - Śródmiasto: dziesiąty rozdział 2

W tym celu udaj się do bloku mieszkalnego. Jeden z mieszkańców poprosi Cię o zniszczenie trzech kamer, więc zrób to. W zamian otrzymasz kasetę, którą możesz włożyć do magnetofonu w sklepie odzieżowym (w celu ukradnięcia kurtki roboczej). Wróć jednak do bloku mieszkalnego i idź na najwyższe piętro,

Stray - Śródmiasto: dziesiąty rozdział 3

Przy domku oznaczonym taśmą policyjną znajdź wyrwę w oknie i wskocz do środka. Po przejściu do pokoju zauważysz Clementine, która poprosi Cię o pójście za nią. Zrób to, a dowiesz się, że musisz udać się do fabryki Neo Corporation. Wróć na ulice miasta (na początek ulicy) i skręć w prawo, gdzie znajdują się pracownicy firmy. Przed alejką znajdziesz robota czytającego gazetę. Pokaż mu (Blazerowi) notkę od Clementine.

Stray - Śródmiasto: dziesiąty rozdział

Wtyka powie Ci, abyś ogarnął kask robotniczy i kurtkę. Idź do sklepu z ubraniami na lewo od rynku. Kurtkę znajdziesz na manekinie po lewej od wejścia. Weźmiesz ją tylko wtedy, gdy odwrócisz uwagę sprzedawcy, puszczając głośno muzykę z przymierzalni. Kask z kolei zdobędziesz w sklepie z czapkami.

Stray - Śródmiasto: dziesiąty rozdział 2

W tym przypadku udaj się do baru, na zaplecze. Wejdź po malutkiej drabince na półkę z prawej strony i zrzuć kratę piwa na robotnika, który zasnął. Potem podążaj za nim aż do sklepu. Gdy spotka się z kompanem, wskocz jak najszybciej do pudełka, które zaraz zostanie przeniesione do sklepu. Dzięki temu dostaniesz się do środka i zabierzesz kask robotniczy. Teraz wróć do alejki, do swojej wtyki. Słuchaj jego poleceń, a dostaniesz się do środka fabryki.

Stray - Śródmiasto: dziesiąty rozdział 3

Idź przed siebie i uważaj na wartowników. Bardzo łatwo ich oszukać - skakaj po panelach, beczkach czy siatkach położonych wyżej. Radar wrogów dosięga tylko ziemi, więc kryj się za przeszkodami, a nie zostaniesz zauważony. Potem chowaj się za przewożonymi śmieciami - od lewej lub prawej strony, w zależności od tego, z której strony znajduje się wartownik.

Stray - Śródmiasto: dziesiąty rozdział 3

W kolejnym korytarzu wejdź do beczki i przeturlaj ją przez lasery. Jesteś w pomieszczeniu, w którym znajduje się wyznaczony przez Clementine przedmiot. Zanim go zbierzesz, musisz postawić dwie skrzynki na bocznych zapadniach i beczkę na tej najbliżej laserów z tyłu.

Stray - Śródmiasto: dziesiąty rozdział 5

W tym celu podjedź jednym ze sprzętów po metalową bramkę po lewej stronie i wskocz do środka. Otwórz drzwiczki i wyjedź drugim urządzeniem. Ustaw je po bokach, a potem przeturlaj beczkę pod mechanizmem. Teraz możesz zabrać baterię. Udaj się na platformę za Tobą i zjedź wiaderkiem na ulice. Biegnij do domu Clementine w dzielnicy mieszkalnej. Musisz uważać dodatkowo na wartowników, ponieważ będą ją przeszukiwać.

Finalnie jednak dostaniesz się do domu. Clem zniknie, ale zostawi Ci wskazówkę na tablicy. Musisz teraz zbadać komputer po prawej stronie.

Stray - Śródmiasto: dziesiąty rozdział 6

Potem wejdź na górę (po wysuniętym kredensie) w salonie i sprawdź fioletowy kryształ, leżący blisko miejsca dla kota. Następnie sprawdź stolik, a dokładnie dymiący fioletowy lampion. Wpadnij do toalety i sprawdź manekina przy wannie. Wróć do kuchni i wejdź na półkę z prawej strony. Tam leży lampka świecąca na niebieski kolor i pokazujący wzór serca. To ostatnia wskazówka, więc rusz teraz do klubu nocnego na ulicy Śródmiasta.

Stray - Śródmiasto: dziesiąty rozdział 7

Bramkarz nie wpuści Cię do środka, więc musisz skorzystać z bocznej alejki (po jego prawej stronie). Wdrap się na kosz na śmieci, a potem wejdź na rury. Trzymaj się blisko budynku i wejdź do środka po oknie z lewej strony. Będąc w klubie, podejdź od razu do baru i zabierz z lady z tyłu dziwny, żółty napój. Podejdź z nim do Frippa i zamień go na dźwignię.

Stray - Śródmiasto: dziesiąty rozdział 8

Zamontuj ją do panelu po prawej stronie od DJ-ów. Dzięki temu opuścisz mechanizm. Wskocz szybko na niego i poczekaj, aż muzyk kliknie ponownie wajchę, dzięki czemu dostaniesz się na górę. W pomieszczeniu kontrolnym otrzymasz do dyspozycji trzy przełączniki. Ustaw je w taki sposób, aby opuścić wszystkie platformy.

Stray - Platformy w klubie: jak je ustawić?

Potem dostań się na piętro i wejdź na górę, gdzie znajdziesz uwięzioną Clementine. Obejrzyj scenkę, a zakończysz misję.

Źródło: Opracowanie własne

Komentarze (53)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

Spis treści

Powrót do poradnika
cropper