PSX Extreme 201 od dzisiaj w sprzedaży!
Gry
2494V
Od dzisiaj do nabycia jest majowy numer PSX Extreme. W 201. wydaniu PE czeka na Was mnóstwo różności: nasz Temat Numeru to Wiedźmin 3: Dziki Gon, opisujemy tytuły, które widzieliśmy na imprezie Level Up, dostarczamy recenzje aktualnych gier i tradycyjnie publicystykę. Dużo publicystyki. Do poczytania od środy!
Wieść o przesunięciu premiery Wiedźmina 3 na luty przyszłego roku, zasmuciła nas na tyle, że postanowiliśmy coś z tym zrobić. Na przykład zdobyć prosto ze źródła świeże informacje, które pozwolą nam spokojnie dotrwać do pokazu gry na tegorocznym E3. Nie tracąc czasu, SoQ wybrał się do siedziby CD Projekt RED i pociągnął za odpowiednie sznurki (języki?) – najświeższe doniesienia i ciekawostki z nowej przygody Geralta to nasz aktualny Temat Numeru. Chwilę później, jako jedyne polskie media gościliśmy na berlińskim evencie Level Up, gdzie Namco Bandai prezentowało swoje najnowsze produkcje. Tam właśnie świat ujrzał GRID Autosport, w którego dane nam było zagrać – podobnie jak w Soulcalibur: Lost Swords czy Tales of Xillia 2. Wrażenia znajdziecie na dalszych stronach Co Nowego – a wcześniej relację z miejsca, które każdy gracz bawiąc w Berlinie, powinien odwiedzić. Nie przegapcie też naszego playtestu Murdered: Śledztwo zza grobu, zwłaszcza jeśli gustujecie w mrocznych przygodówkach.
Patrząc po tytułach, sekcja z recenzjami być może nie powala – co nie zmienia faktu, że są ich 24 sztuki, na wszystkie platformy obecne aktualnie na rynku. Innymi słowy: nie jest źle i portfele mogą ucierpieć, zarówno te prawdziwe, jak i wirtualne. LEGO The Hobbit, Final Fantasy XIV na PS4, Titanfall na X360, FIFA z okazji mundialu w Brazylii, bajeczne Child of Light Ubisoftu, Trials Fusion dla zapalonych wyczynowców plus porcja cyfrowego dobra z sieciowych sklepików oraz ikony Nintendo na 3DS-a (Czesi się rozkręcają).
Ponieważ ten numer powstawał praktycznie w trakcie Świąt Wielkanocnych, mnóstwo smakołyków (nie mylić z easter eggs) ukryliśmy także w sekcji publicystyki. M.in. techniczne kulisy produkcji PSX Extreme, najlepsze strzelaniny poprzedniej generacji czy chwyty marketingowe stosowane na konsumentach promocyjnych materiałów. Ujawniamy też prawdziwy cel istnienia kolekcjonerskich edycji gier, Kali analizuje ewolucję gatunkową gier, Kuba debiutuje z tajnymi kartotekami branżowców, Dżujo, zaniepokojony sytuacją na Krymie, strzela do wirtualnych Ruskich, Michał testuje cyfrowe dragi, a Rozbo sprawdza, czy na pewno jesteśmy sami we wszechświecie. Zgodnie z obietnicą sprzed miesiąca, mamy też dla Was drugą porcję materiałów jubileuszowo-wspominkowych – a do tego nowy, lepszy papier. Samo dobro – enjoy. [Grzegorz "Butcher" Drabik].
PROSIMY NIE PODAWAĆ OCEN GIER ZRECENZOWANYCH W TYM NUMERZE!
TEMAT NUMERU
CO NOWEGO
PLAYTEST
RECENZJE
NETWORK
POCKET
The Sly Collection
HARDKOR
SteelSeries H Wireless – test
Drukujemy PSX Extreme
Tam i z powrotem
Hity 7. generacji – strzelaniny
Prawo po stronie gracza
Zepsute do szpiku kodu
Kartoteka – John Carmack
Od hitu do kitu
Wypożyczalnia silników
Na początku był pixel
I frytki do tego...
Dziwny jest ten świat
Od platformera do blockbustera
Odmienne stany świadomości
Strzelamy do Ruskich
Poza ekranem – Małe zielone ludziki
Karmienie na siłę
To było grane – Final Fantasy X
Martwa strefa – Looking Glass
Historia PSX Extreme w pigułce
Mój pierwszy raz z PSX Extreme
Przychodzi zgRed do czytelnika
Powrót do przeszłości – Tandy VIS
Graczpospolita
FELIETONY
Z dziennika gracza [Dżujo]
Babskie sprawy [Monika]
Od gracza dla graczy [Mazzi]
Fabularna tawerna [Zax]
Człowiek z liściem na głowie [HIV]
Z uKosa [Koso]
New Game Plus [Mielu]
Okiem maniaka [Butcher]
Savepoint [Michał Walkiewicz]
STAŁE RUBRYKI
Co Nowego
Ohayo Nippon
Hyde Park
Region Filmowy
Listy
PROSIMY NIE PODAWAĆ OCEN GIER ZRECENZOWANYCH W TYM NUMERZE!
Prenumeratę numeru majowego wysłaliśmy w niedzielę, 27 kwietnia. W przypadku jakichkolwiek kłopotów z dostawą, opóźnień lub innych problemów - prosimy o maile na [email protected] lub posty w tym temacie. Informacje o prenumeracie dostępne są również tutaj.