Vampire The Masquerade: Swansong - Baza SAD (Emem)
Opis misji Baza SAD jako Emem w The Masquerade: Swansong.
Wybory zostały szczegółowo opisane w zakładce "decyzje i konsekwencje".
Po ukończeniu rozdziału jako Leysha przejmiesz kontrolę nad Emem, która włamuje się do bazy Drugiej Inkwizycji. Skorzystaj z przyśpieszenia i przejdź do obiektu. Potem skacz po wentylacjach, aby kontynuować przygodę. Gdy znajdziesz się na korytarzach możesz odbić w prawo, w stronę warsztatu, lub od razu iść w lewo.
Ta druga opcja pozwoli Ci kontynuować grę. Na końcu korytarza znajdziesz furtkę z kodem. Nie otworzysz jej dopóki nie znajdziesz kawałka metalu (wspomina o nim Rafa, o ile udało Ci się z nim nawiązać współpracę w poprzedniej misji). Wróć do warsztatu i zabierz z niego spinacz. Zniszcz nim łańcuch, a przejdziesz finalnie do miejsca, gdzie są wiatraki.
Jeśli nie otworzyłeś bramki, to odejdź od niej i idź w lewo schodami do góry.
Przejdź po żółtym metalowym obiekcie i skorzystaj z przyśpieszenia, aby dostać się blisko wiatraków. Kliknij czerwony przycisk na lewo od nich, a potem przejdź pod maszyną. Zeskocz w dół, idź korytarzem, a potem przeskocz na drugą stronę. Zjedz szczury, aby zmniejszyć pragnienie i zeskocz raz jeszcze na niższym poziom.
Droga jest liniowa, więc bez problemu dojdziesz do oświetlonego miejsca, w którym znajduje się właz. Otwórz go i wysłuchaj rozmowy między żołnierzem a kimś wyżej postawionym w firmie. Gdy ten drugi odejdzie wyeliminuj wojskowego.
Gdy tylko to zrobisz przyjdzie agent, który powie Ci, w jaki sposób możesz otrzymać dostęp do komputera. Wypytaj go, jeśli chcesz, o dodatkowe rzeczy i zdecyduj, czy pozwolisz mu żyć. Agent Cię nie wkopie, bo zostanie w biurze, więc możesz wybrać tę drugą opcję. Wtedy też otrzymasz pozytywną cechę postaci.
W biurach nie znajdziesz niczego przydatnego oprócz dwóch notatek (jedną z nich przeczytasz po użyciu niewrażliwości na 3 poziomie). Idź do drugiego pomieszczenia i popatrz w górę - wskocz do włazu, aby kontynuować misję.
Jeśli chcesz możesz ujawnić psychonometrię lub od razu iść dalej. Zdradzi Ci ona, że w tunelach znajduje się ranny mężczyzna, który tutaj pracuje. Może więc posiadać ważne informacje, które Ci się przydadzą. Będąc na korytarzach odbij w prawo. Przy wiatraku znajdziesz szczura, którego możesz zjeść. Potem aktywuj przyśpieszenie, aby wejść do góry. Przy wiatraku skorzystaj z pomocy Rafy, który powie Ci, jak wyłączyć mechanizm.
Wróć do miejsca, w którym wyszedłeś z biur. Przy skrzynce z narzędziami znajdziesz kombinerki, którymi przetniesz kable przy śmigle. Wróć więc do niego i zajrzyj do kolejnego biura przez kraty. Tam też leżą dwa ważne dokumenty ujawniające pewne informacje o zdrajcy w szeregach radnych Primogenu.
Pozostaje Ci teraz wyłącznie wrócić na główny korytarz (ten obok włazów) i pójść do wiatraka przed Tobą. Na końcu zeskoczysz w dół, co zakończy tę misję.