Vampire The Masquerade: Swansong - Kwatery Księcia cz. 2 (Galeb)
Misja Kwatery Księcia z perspektywy Galeba.
Wybory zostały szczegółowo opisane w zakładce "decyzje i konsekwencje".
Gdy wrócisz do Hazel pomówisz z Xu. Jeśli ją zastraszysz, to wspomni Ci o Berelu. Musisz z nim pomówić. Gdy jednak wyjdziesz na zewnątrz zadzwoni do Ciebie Kaius, który poprosi o pomoc. Musisz zdecydować, do kogo chcesz się udać. Zanim to nastąpi możesz porozmawiać z Sylvią przy barze czy April w swoim biurze. W dodatku nic nie stoi na przeszkodzie, aby udać się do kwater Rady i pomówić z radnymi - w tym z Hildą i Dajanem.
Po załatwieniu spraw podejmij decyzję, gdzie udasz się w pierwszej kolejności.
Rozmowa z Kaiusem
W przypadku wybrania Kaiusa zjedź na dolny poziom apartamentu i porozmawiaj z szefem ochrony w jego pokoju. Przedstawi Ci swoje śledztwo, na które możesz się zgodzić lub nie. Od tego zależy, jak potoczy się wątek Jary, Kaiusa oraz Galeba.
Jeśli się zgodzisz otrzymasz klucz do mieszkania Jary, a także pendrive, który musisz włożyć do jej komputera. Zanim opuścisz pokój ochrony zejdź schodami w dół (obok serwerowni), a dostaniesz się do pokoju przesłuchań. W jednej z cel jest James, z którym warto porozmawiać, ponieważ udzieli Ci on kilku odpowiedzi nt. śledztwa związanego z Jasonem Moore.
Teraz udaj się na górę. Możesz jechać do recepcji windą i wejść do baru. Zauważysz, że nie ma tutaj już Xu. Udaj się do kwater radnych (możęsz zajrzeć do Berela, lecz okaże się, że ten wyszedł kilka minut temu). Pozostaje Ci więc wyłącznie udać się do pokoju Jary.
Zanim udasz się do jej komputera (przypominamy, że hasło to 1841) warto zebrać schemat leżący przy koszu na śmieci po lewej stronie (pod tablicą) i drugi schemat leżący na biurku. Kartki automatycznie się połączą i poznasz kod do otwarcia skrzynki na łóżku:
- Przekręć kluczem raz w lewo
- Przekręć kluczem dwa razy w prawo
- Wciśnij przycisk
A otworzysz pudełko i zbierzesz ważną notatkę. Teraz włóż pendrive'a do laptopa i poczekaj, aż pliki się zgrają. Idź do wyjścia i wręcz słudze pluskwę.
Rozmowa z Berelem
Aby pomówić z Berelem wejdź do windy i jedź na pierwsze piętro. Wejdź na korytarz z czerwonym światłem i omiń sługę, który stoi przed pokojem Twojego potomka. W środku automatycznie rozpocznie się rozmowa z radnym.
Skonfrontuj się z nim, a rozpoczniesz konfrontację. Jeśli wcześniej zdobyłeś ważne informacje od Xu i Hildy na temat Berela, na pewno uda Ci się zdobyć ważne informacje podczas konwersacji. W pierwszym etapie obowiązkowo zaznacz odpowiedź "wiem, że się tu z nią spotkał", w drugim "że to Ty się nią zajmiesz", trzeci etap możesz odpuścić, a w czwartym prawidłowa odpowiedź to "jest nielojalny". Podczas ostatniego, finałowego dialogu warto zastraszyć Berela. Teraz wystarczy pomówić z Xu Feng w barze.
W obu wyborach, pod koniec zadania pozostaje Ci tylko wrócić do księcia windą. Poznasz informacje nt. nowego zlecenia. Po tym misja dobiegnie końca.