Vampire The Masquerade - Swansong - poradnik. Solucja, wybory i konsekwencje, porady, zagadki, pytania - poradnik i solucja do gry. Opis, przejścia, zagadki, sekrety, znajdźki, mechaniki, zdolności

Vampire The Masquerade - Swansong - poradnik

Vampire The Masquerade: Swansong - Kwatery Księcia (Prolog)

Mateusz Wróbel | 16.01, 22:06

Vampire The Masquerade: Swansong - Kwatery Księcia (Prolog)

Misja Kwatery Księcia (Prolog) w The Masquerade: Swansong.

Po rozpoczęciu gry obejrzyj kilka scenek wprowadzających, podczas których poznasz trzech grywalnych bohaterów. Zostaną oni wezwani do swojego "przełożonego". W windzie przejmiesz kontrolę nad Emem, która będzie musiała z Journey. Przeczytaj samouczek dotyczący dialogów i wybierz opcję, która jest oznaczona na zielono. Dzięki temu uspokoisz towarzyszkę.

Vampire The Masquerade: Swansong - Kwatery Księcia 1

Następnie wedle życzenia wypytaj o dodatkowe szczegóły lub od razu zmień temat, aby przejść do konkretów. Finalnie spotkasz April, która zabierze Journey ze sobą, a Tobie karze iść do Hazel. Tym samym po raz pierwszy przejmiesz kontrolę nad postacią. Idź przed siebie korytarzem omijając strażników aż dotrzesz do pomieszczenia, w którym lepiej poznasz Galeba i jego partnerkę.

Vampire The Masquerade: Swansong - Kwatery Księcia 2

Odpowiedz na jej dwa pytania, a następnie wrócisz do kontroli Emem. Będzie kłócić się z tajemniczym mężczyzną, a konwersację przerwie Hilda. Teraz dowiesz się o mechanice skupienia - za odpowiednim przyciskiem stracisz kilka punktów siły woli, ale możesz być pewien, że "zwyciężysz" w dialogu. Nie używaj dodatkowo skupienia, bo nawet jeśli doprowadzisz do 100% sukcesu w użyciu retoryki, to przeciwniczka także użyje skupienia i doprowadzi do remisu.

Vampire The Masquerade: Swansong - Kwatery Księcia 3

Po odzyskaniu kontroli nad Emmą możesz od razu wejść do windy albo zagadać do stojącej za Tobą Abigail, która wspomni o Journey. Z kolei biznesmen Berel będzie chciał pomówić o samej bohaterce - jeśli użyjesz wystarczająco dużo skupienia, to z sukcesem dowiesz się, co go interesuje. Jeśli jednak szkoda Ci obecnie punktów (warto je zostawić na dalszą część zadania), to po prostu oznajmij, że kluby nie są dla niego wystarczająco dochodowe.

Teraz wejdź do windy, która zaprowadzi Cię w pobliże biura Hazel. Śledź rozmowę trójki grywalnych bohaterów (Leysha jest tą ostatnią i to ona zostanie Ci teraz przedstawiona). 

Źródło: własne

Komentarze (11)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

Spis treści

Powrót do poradnika

Vampire The Masquerade Swansong - ZAGADKI

cropper