Vampire The Masquerade: Swansong - Brak informacji
Opis misji "Brak informacji" w The Masquerade: Swansong.
Wybory w tej misji zostały szczegółowo opisane w zakładce "decyzje i konsekwencje".
Po tym, jak opuścisz dwór Hazel i ruszysz do Deneba Osborna zauważysz, że Emem finalnie została złapana przez strażników i zawleczona do więzienia. Po przejęciu kontroli nad bohaterką odsuń jeden z kamieni pod Tobą i skosztuj szczura. Możesz wypić krew z aż trzech gryzoni, aby obniżyć głód do jednego punktu. Potem skorzystaj z nowej umiejętności i teleportuj się na ścieżkę za Tobą.
Kawałek dalej sprawdzisz tabliczkę, a potem przeniesiesz się do tajemniczej lokacji. Drzwi za windą są otwarte, więc przejdź przez nie, a dostaniesz się do biblioteki. Od razu rusz na piętro, ponieważ na dole nie znajdziesz niczego konkretnego. Popatrz na rusztowanie i korzystając z teleportacji dostań się na nie. Droga jest bardzo prosta - przeskocz na kolejną stronę obiektu, a potem przejdź przez okno po drugim rusztowaniu.
Gdy przejdziesz za główne drzwi lokacji odbij w prawo. Dostaniesz się do kolejnego miejsca - po chwili pojawi się portal, do którego musisz wejść. Dzięki temu wrócisz do rzeczywistości. Warto teraz odwrócić się za siebie i skorzystać dwukrotnie z teleportacji. Dotrzesz do innych więźniów, których krwią możesz zaspokoić głód. Wróć na główną ścieżkę i zamiast celi odbij w prawo. Dotrzesz do głównego pomieszczenia więzienia, gdzie czeka na Ciebie wiele wskazówek i sekretów.
Po prawej stronie od wejścia znajdziesz mikstury, które usuwają głód. Zabierz je do ekwipunku, a potem podchodź do biurek. Przeczytasz wiele notatek i zdobędziesz jeszcze jedną fiolkę z napojem usuwającym głód. Teraz wróć na korytarz. Po lewej i prawej stronie znajdziesz wiele cel więziennych, których obecnie nie otworzysz przez pieczęć. Dlatego też nie trać czasu i od razu zejdź po krawędzi w dół (obok schodów, po prawej stronie, znajduje się teleport). Podejdź pod niebieską świecę, a włączy się kolejna retrospekcja.
Stojąc przy łóżku zauważysz bliską relację między Hildą a Emem. Podobnie, jak poprzednio, gdy scenka się zakończy skorzystaj z portalu. Nie wchodź na razie schodami do góry, ponieważ wieża będzie obecnie zablokowana. Wróć do miejsca, w którym była tabliczka z napisem biblioteka i idź schodami z lewej. Na końcu znajdziesz dwa szczury. Gdy się nimi pożywisz wróć do schodów po prawej stronie i skorzystaj z teleporta.
W tej celi znajdziesz wytrych oraz zbadasz monetę. Wróć teraz w pobliże głównego pomieszczenia i od drzwi frontowych odbij w lewo. Ominiesz wiele cel więziennych, ale na końcu korytarza natkniesz się na kolejne przejście.
Zeskakuj w dół, a dotrzesz do pokoju lekarza. Zeskocz do zakrwawionego pokoju i wejdź w interakcję z łóżkiem, aby obejrzeć kolejne wspomnienie Emem. Jak się okaże drzwi, które wcześniej były pełne kłódek, są teraz otwarte. Przejdź przez nie, zapoznaj się ze wspomnieniem i wyjdź z lokacji tą samą drogą, którą pokonałeś, aby się tutaj dostać.
Teraz wejdź raz jeszcze do głównego pomieszczenia. Pociągnij dwie wajchy na ścianie po prawej. To one odpowiadają za wyłączenie pieczęci w celach. Aktywuj tę po lewej stronie i skorzystaj z teleportu na prawo po schodach, aby przejść przez pomieszczenia więźnia i dostać się na korytarz, którym przejdziesz przez kolejne miejscówki. Teraz jest najlepsza okazja na zaspokojenie głodu.
Wróć korytarzem i aktywuj wajchę przy bramie. Jeśli wcześniej nie zebrałeś z biurka po lewej stronie(w głównym pomieszczeniu) mikstury Tremere, zrób to teraz. Wypij ją z poziomu ekwipunku, a zdobędziesz nową pasywną zdolność spowalniania czasu/zwiększenia zwinności Emem. Będzie to potrzebne do szybkiego przejścia przez bramę po drugiej stronie korytarza z celami więziennymi.
Włącz teleportację i wciśnij CTRL, aby móc skorzystać z trzeciej zdolności. Szybko aktywuj przełącznik i z aktywowanym skillem przejdź na lewą stronę korytarza. W drugiej celi znajdziesz radio, które wywoła kolejne wspomnienia. Finalnie musisz dostać się do ostatniego pokoju, z którego przedostaniesz się na teren pod wieżą. Przyjrzyj się dziurze w ścianie, a aktywujesz kolejne myśli.
Teraz możesz iść do wieży i wejść na podest, aby popatrzeć na piedestał. Musisz teraz ustawić krąg w taki sposób, jak na poniższym zdjęciu (wskazówki znajdują się na środkowym biurku, jeśli jesteś nimi zainteresowany).
Następnie ruszysz na drugie piętro, gdzie czeka na Ciebie jeszcze jedna takowa zagadka. Tym razem będzie ona utrudniona, ponieważ musisz przestawiać symbole nie w jednej, a w trzech sekcjach. Finalnie przestaw je tak, jak na poniższym obrazku.
Trzeci fragment wygląda następująco:
Po nim nareszcie dostaniesz się na górę. Rozpocznij piąte wspomnienie wchodząc w interakcje z wbitym patykiem w palenisko. Po obejrzeniu retrospekcji przejdź przez lustro, aby uciec z więzienia. Gdy tylko to zrobisz rozpoczniesz konfrontację z innym klanem wampirów. Pierwszy etap to zastraszenie, które powinieneś wygrać.
Drugi etap jest bez znaczenia. Jeśli wcześniej eksplorowałeś dokładnie lokacje to dowiesz się, że odpowiedź na trzecie pytanie to "handel krwią". Z kolei na czwarte, zarazem najważniejsze, wybierz odpowiedź dotyczącą dzielnicy Bostonu. To zadowoli szefa Magów, a jednocześnie zakończy konfrontację sukcesem.
Niezależnie od tego, czy dobijesz targu z Denebem, misja zakończy się powodzeniem.