Vampire The Masquerade - Swansong - poradnik. Solucja, wybory i konsekwencje, porady, zagadki, pytania - poradnik i solucja do gry. Opis, przejścia, zagadki, sekrety, znajdźki, mechaniki, zdolności

Vampire The Masquerade - Swansong - poradnik

Vampire The Masquerade: Swansong - Long Island

Mateusz Wróbel | 16.01, 22:06

Vampire The Masquerade: Swansong - Long Island

Opis misji Long Island w The Masquerade: Swansong.

Wybory zostały szczegółowo opisane w zakładce "decyzje i konsekwencje".

Po obejrzeniu sceny wprowadzającej do misji obudzisz się w kostnicy. Podejdź do misy nad zwłokami obok Ciebie i zabierz implant. Teraz musisz go zaimplementować do swojej prawej dłoni. Instrukcję znajdziesz w półce po lewej stronie od mechanizmu na środku pokoju. 

Vampire The Masquerade: Swansong - Long Island 1

Finalnie jednak wystarczy, że włożysz zdobyty wcześniej implant do dziury i położysz rękę przy igle. Możesz teraz zbadać kostnicę albo wyjść na zewnątrz drzwiami - wrócisz tutaj jeszcze później.

Po wyjściu odbij do schowka w prawo. Gdy zeskanujesz implant okaże się, że aby przejść dalej potrzebujesz drugiego poziomu zabezpieczeń. Wyjdź na korytarze - zatrzyma Cię pielęgniarka, którą najlepiej uspokoić za pomocą dyscypliny. Następnie pomów z nią, zabierz skalpel z wózka po lewej stronie i wejdź do recepcji.

Vampire The Masquerade: Swansong - Long Island 2

Tutaj z kolei znajdziesz sejf, ale na razie go nie otworzysz zwykłym sposobem. Mając nożyk wróć do kostnicy i wytnij zielony implant przy żołnierzu z prawej strony. Zaktualizuj urządzenie za pomocą maszyny i wróć do schowka, skąd pojedziesz na dolny poziom szpitala. Tam też znajdziesz strażnika, który będzie odporny na nadprzyrodzone zdolności wampirów. Jeśli zostanie on przez Ciebie zaatakowany, to Ty sam zostaniesz złapany przez Stanforda, który zacznie Cię przesłuchiwać.

Szybkie przesłuchanie

Vampire The Masquerade: Swansong - Long Island 3

Rozpoczniesz konfrontację ze Stanleyem. Jeśli chcesz ją wygrać, to nie próbuj na niego wpływać zwiększając przy tym głód. Przy pierwszym oraz drugim etapie wyjaw prawdę, a przy ostatnim wymyśl adres (o ile masz wystarczającą ilość perswazji). Finalnie kapłan odejdzie, a Ty zostaniesz zastrzelony.

Przejście do obiektu

Jeśli jednak po ostatnim ostrzeżeniu (wcześniej nie warto zużywać punktów siły woli) użyjesz perswazji żołnierz rozkaże Ci zeskanować implant.

Vampire The Masquerade: Swansong - Long Island 4

To pozwoli Ci zejść do obiektu. Na dole znajdziesz agenta Forda, a także notatkę i ogromny ekran z komputera, z którego będziesz mógł wyczytać ciekawe dane. Zanim to jednak nastąpi potrzebujesz implantu na kolejnym poziomie (czerwonym). Podejdź więc do pikającego urządzenia, aby spróbować otworzyć bramę. Czytając notatki musisz ustawić tyle V, ile jest napisane w instrukcji.

Vampire The Masquerade: Swansong - Long Island 5

Tym razem musisz ustawić 220 V (wartość zmienna, oznaczenie LVA). Gdy to zrobisz pociągnij za dźwignię z prawej strony. Przejdź przez drzwi, a dostaniesz się do lobby. Odbij w lewo, aby dostać się do kliniki. Znajdziesz tam Chiarę, która przeprowadza badania. Posiada ona również czerwony implant, którego potrzebujesz. Na razie jednak z nią nie porozmawiasz, więc wróć do pokoju z łóżkami i przejdź drzwiami z lewej strony, gdzie znajduje się drugi doktor.

Vampire The Masquerade: Swansong - Long Island 6

Podczas rozmowy z nim użyj dyscypliny, a dowiesz się, jaki ma kod do szafki (1492). W środku znajdziesz kombinezon chroniący przed skażeniami, lecz jeszcze go nie zakładaj. Wróć do głównego pomieszczenia i wejdź do kolejnej sekcji obiektu. Za środkowymi drzwiami znajdziesz Josepha. W pierwszej kolejności pomów z jego asystentką spacerującą po pokoju. Dowiesz się od niej, że ciężko pomówić z szefem.

Vampire The Masquerade: Swansong - Long Island 7

Możesz zwiedzić muzeum lub od razu przejść do panelu kontrolnego po lewej stronie od Josepha. Dzięki niemu można zmienić temperaturę, ale przez brak odpowiedniego implantu obecnie tego nie zrobisz. Przejdź na tyły biblioteki i przeczytaj notatkę na czerwonym papierze, przyklejoną do półki z książkami. Zapoznaj się z jej treścią, a potem wejdź do pokoju obok Ciebie, gdzie znajdziesz Burgos. Zapytaj ją o rzeczony przedmiot i skorzystaj ze swoich zdolności, aby dowiedzieć się, że to Ella ją wypożyczyła.

Odkryj za sobą bezpieczną strefę (między archiwami), z której warto teraz skorzystać, aby zaspokoić głód. Możesz skosztować chociażby pielęgniarki z kliniki.

Vampire The Masquerade: Swansong - Long Island 8

Teraz pozostaje Ci sprawdzić ostatni dział obiektu. Podejdź do Hoover i ją uspokój, aby ujawniła Ci dodatkowe szczegóły. Dodatkowo możesz zmusić ją do otwarcia magazynu, aby odblokować sobie kolejną bezpieczną strefę. Finalnie zbierz zawór z półki po prawej stronie, a potem przejdź na strzelnicę, gdzie znajduje się szefowa. Z nią teraz także nie pomówisz, więc pozostaje wrócić do lekarki, wcześniej ubierając strój ochronny.

Vampire The Masquerade: Swansong - Long Island 9

Spróbuj zabrać jej czerwony implant. Gdy tylko to zrobisz kobieta się cofnie i rozkaże Ci przynieść móżdżek z chłodni. Otrzymasz kartę, więc weź ją ze schowka i rusz do miejsca, w którym znajdował się doktor Henry. Na miejscu obróć się od razu za siebie. Na półce po lewej stronie, na samym końcu, znajdziesz klucz do pokoju ochrony. Zabierz go, a potem rusz na koniec pomieszczenia. Na przedostatniej półce po prawej znajdziesz tabliczkę Jary Drory, znanej Ci radnej.

Vampire The Masquerade: Swansong - Long Island 10

W jednej ze skrzyń znajdziesz wymagany móżdżek. Zabierz go i wróć do szafek, aby przebrać się i raz jeszcze wejść do laboratorium. Odłóż móżdżek na tacy i obejrzyj scenę, podczas której nareszcie zdobędziesz implant. Wróć do głównego pomieszczenia i zamontuj go do swojej skóry. Zauważysz w międzyczasie, że winda zjechała w dół. Zanim udasz się do centralnego komputera warto teraz odwiedzić jeszcze Josepha.

Vampire The Masquerade: Swansong - Long Island 11

Aby zmusić go do wyjścia zmień ustawienia na panelu kontrolnym. Pomów z nim, a rozpoczniesz konfrontację, w której musisz zachęcić kapłana do współpracy. W pierwszym etapie wspomnij o eksperymentach, w drugim skorzystaj z dyscypliny, a przy ostatnim skorzystaj z zastraszenia lub prewencji. Na sam koniec zdecyduj, czy chcesz go zabić. Najlepiej tego nie robić, ponieważ masz już implant.

Vampire The Masquerade: Swansong - Long Island 12

Teraz wróć jeszcze na strzelnicę. Wejdź do pokoju ochrony i zabierz kombinerki ze stołu. Skorzystaj z nich podczas naprawiania panelu na ścianie, który zasila urządzenie przy strzelnicy. Teraz podejdź do systemu i otwórz kluczem przycisk odpowiadający za pyrolizę. Wedle życzenia możesz zabić Ellę tym sposobem lub od razu udać się do komputera centralnego i stamtąd pchnąć misję dalej.

Gdy wysłuchasz nagrania zostaniesz zabrany na przesłuchanie. Wygląda ono tak, jak to, które może rozpocząć się przy pierwszym spotkaniu z żołnierzem SAD - z wyjątkiem implantu, który Galeb zdobył.

Źródło: własne

Komentarze (11)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

Spis treści

Powrót do poradnika

Vampire The Masquerade Swansong - ZAGADKI

cropper