Vampire The Masquerade: Swansong - Kwatery Księcia cz. 2 (Emem)
Misja Kwatery Księcia z perspektywy Emem.
Wybory zostały szczegółowo opisane w zakładce "decyzje i konsekwencje".




Emem w pierwszej kolejności zostanie przedstawiona nowa misja, w której w pierwszej kolejności musi udać się do anarchistów. Gdy otrzymasz kontrolę nad bohaterką wejdź do windy i pomów z Hildą, która zaprosi Cię na drinka. Warto przede wszystkim powiedzieć jej o wspomnieniach, aby zdobyć pozytywną cechę. Pod koniec dialogu stwórzczyni użyje perswazji, przed którą możesz się bronić, ale są małe szanse, że Ci się uda. Finalnie Emem zdradzi Hildzie, gdzie się udaje.

Gdy odejdziesz od stołu możesz podejść do baru, gdzie znajduje się klucz do pokoju Hildy. Jeśli masz rozwiniętą umiejętność przyśpieszenia, to uda Ci się go wziąć i spadać mieszkanie Twojej stwórczyni - w jej biurku leży telefon z tajemniczą wiadomością. Jeśli go zbadasz, to wpadnie do ekwipunku Emem. Warto też udać się do biur i pomówić z Journey, o ile nie zaleciłeś jej wcześniej udanie się do anarchistów. Niestety, ale Emem przez częściowe stracenie pamięci nie kojarzy do końca swojej przyjaciółki.
Jedź do pokoju radnych. U Dajana znajdziesz notatkę, która poinformuje Cię, że wampir opuścił Dwór. Finalnie udaj się do pokoju April, w którym znajduje się winda prowadząca do mieszkania Hazel.

Na parterze, jak i piętrze znajdziesz dwie ciekawe notatki. Przyjrzyj się także półce na książki i łabędziowo, któremu zdecydowanie czegoś brakuje. Potem przejdź do sypialni. Przeczytaj dwa listy i zbierz miniaturowego łabędzia na półce za łóżkiem. Połóż go przy figurce. Gdy to zrobisz otworzy się mała szafeczka, z której wyciągniesz klucz, którym potem otworzysz szybę przy regale na książki.

Teraz musisz wciskać książki według podanej kolejności. Jeśli jej nie znasz zejdź na dół i przyjrzyj się kartce przy instrumencie muzycznym. Zostały zakreślone na nich litery: B,F,D,A,C. W tej kolejności musisz pchnąć książki, aby rozwikłać tę zagadkę i otworzyć sobie drogę do poznania kolejnych tajemnic dot. Hazel.
Po wciśnięciu książek w wyżej wymienionej kombinacji otworzy się półka pod spodem, gdzie znajdziesz trzy arcyważne dokumenty. Obowiązkowo je przeczytaj od A do Z, a potem opuść mieszkanie, co zakończy misję.