Vampire The Masquerade: Swansong - Loft
Opis misji Loft w The Masquerade: Swansong.
Wybory w tej misji zostały szczegółowo opisane w zakładce "decyzje i konsekwencje".




Wyjdź z windy i rusz w stronę policjantów. Dowiesz się, że nie możesz wejść do środka. Zapoznaj się z nową mechaniką, skopiuj ich strój i wejdź do przebieralni za Tobą.

Tam też przytrzymaj odpowiedni przycisk, aby się przebrać. Funkcjonariusze w dalszym ciągu nie będą chcieli Cię wpuścić. Skorzystaj jednak z kamuflażu i podejdź do jednego z kryminologów. Skopiuj ich strój, raz jeszcze idź do szatni, przebierz się i wróć na miejsce zbrodni. Wypytaj o szczegóły policjantkę (wedle życzenia obniż głód) i przejdź do salonu. Wtedy automatycznie rozpocznie się konfrontacja z Halsey.

Jeśli chcesz ją wygrać wybierz ostatnią opcję dialogową w pierwszym etapie (zróbmy sobie przerwę), a następnie, odpowiadając na zagadkę, wybierz, że znasz odpowiedź. Prawidłowa z nich to "ogień" .Po uspokojeniu córki zbadaj rozlane wino na podłodze po lewej stronie. Możesz użyć swojej zdolności, aby wyczuć zapach i za nim podążać. W kolejnej lokacji podejdź do kominka i oznacz sobie kolejny zapach - tym razem od kieliszka.

Na sofie znajdziesz jeszcze ślady krwi, a także teczkę z dwoma nagraniami Richarda. Zabierz je i idź w stronę kapitana badającego miejsce zbrodni. Pomów z nim, aby dowiedzieć się czegoś nowego. Potem zbadaj ofiarę przy stole i podejdź do półki z lewej strony, gdzie znajduje się wino - prowadzi do niego jeden z zapachów. Zauważysz, że na kieliszku jest ta sama szminka, co w salonie. Podejdź teraz pod taśmę policyjną i podsłuchaj rozmowy federalnych.

Sprawdzając ślady na podłodze zauważysz, że musisz się do nich udać, aby iść za zapachem. Zanim jednak tego dokonasz idź do pokojów po prawej stronie - prowadzą do nich plamy krwi. Tam stoczysz kolejną konfrontację z Halsey. Prawidłowa odpowiedź na jej pytanie to "zimno". Zanim wejdziesz do pokoju po Twojej prawej skieruj się jeszcze do kuchni, gdzie znajdziesz kolejnego policjanta posiadającego ciekawe informacje.

Podejdź do badacza i skopiuj jego strój. Nie otwieraj jeszcze skrzynki, ponieważ nie znasz kodu. Zamiast tego idź jeszcze do spiżarni i zbadaj człowieka przygniecionego przez szafkę. W tym miejscu znajdziesz telefon, z którego warto zapisać następujące kody:
- Hazel Iversen: 7246
- Berel Underwood: 5593
- Jason Moore: 6159 (Wu był jego ochroniarzem)
Mając te informacje idź jeszcze do drugiego pokoju z głównego korytarza. To łazienka, czyli bezpieczna strefa, w której możesz się przebrać lub zaspokoić swoje pragnienie. Nim to nastąpi zbadaj kilka przedmiotów. Najpierw torebkę i znajdujący się w niej list.

Dzięki temu zdobędziesz ważny przedmiot dot. Miley, "córki" Hazel. Teraz wróć po paczkę i wpisz kod należący do Jasona. Zabierz dokumenty. Wróć do salonu i w nowym lub starym stroju idź jeszcze na korytarz po lewej stronie od kominka. Tam znajdziesz dwie policjantki, które są zdziwione brakiem ciała w jednym z pomieszczeń. W pokoju IT znajdziesz wytrych. Wyjdź na zewnątrz i usuń ścianę za pomocą dwóch punktów głodu.

Po pozbyciu się iluzji przejdź przez drzwi. Zbadaj dwie ofiary, a potem podejdź do Natashy. Po krótkiej konwersacji służąca Richarda umrze. Wróć teraz na miejsce zbrodni, w stronę kryminologów badających lokacje obok kuchni. Gdy tylko przejdziesz przez taśmę będziesz musiał raz jeszcze pomówić z córką. Poprawna odpowiedź na trzecią, a zarazem ostatnią konfrontację to "jej potomkiem".

Następnie wyjdź z pralni i pomów ze specjalistką, która rzuci światło na niektóre wątki. Gdy wejdziesz do pokoju z prawej zauważysz nieprzytomnego Richarda. Leysha automatycznie wyciągnie kołek z jego piersi, co sprawi, że doktor powróci do życia. Chcąc nie chcąc rozpocznie się konfrontacja. Pierwszy etap wygrasz wybierając "przybyłam tu dla niego", a na ostatnim etapie użyć perswazji. Dzięki temu przekonasz go do swoich racji i nie będzie miał nic przeciwko temu, abyś poszukał Miley. W innym przypadku zabierze się w swoją stronę i nie udzieli Ci pomocy.

Zanim wyjdziesz na zewnątrz zbierz z toalety zdjęcie, które przywróci bohaterce 2 pkt siły woli i przejdź do pokoju naprzeciwko. Pomów ze specjalistą i zbadaj oderwaną rękę w toalecie. Wróć do pokoju i przyjrzyj się zabitemu powieszonemu na linie. Obecnie nic tutaj nie zdziałasz, więc wróć na balkon przez pokój Richarda, skopiuj strój od federalnego i przebierz się, a potem wróć do tego miejsca.

Zacznij od zbadania popielniczki po prawej stronie od taśm. Wyczuj zapach, który prowadzi do spiżarni, do ciała jednego z zabitych. Nie musisz teraz tam iść. Zamiast tego porozmawiaj z policjantami (nie podejmuj jeszcze decyzji, który pojemnik chcesz znieść, ponieważ zakończy to przedwcześnie misje!), a potem podejdź do skrzynki z zaopatrzeniem medycznym. W środku znajdziesz mały kluczyk, który w dalszej części misji Ci się przyda.
Dodatkowo przy przypalonym leżaku leży karta z zaproszeniem na imprezę. Kawałek dalej znajduje się na skrzynce teczka z dokumentami, którą musisz zdobyć. Przerwie Ci jeden z agentów, który nie pozwoli wykonać tej czynności.

Naciskaj na niego i skorzystaj z dominacji, a odejdzie w inną stronę. Zbierz dokument i podejdź do czerwonej apteczki znajdującej się przed zejściem do namiotu. Otwórz ją za pomocą klucza, a potem zejdź do namiotu. Na końcu zatrzyma Cię porucznik, przez którego poznasz mechanikę kradnięcia tożsamości. Wróć do Olsena i pomów z nim jeszcze raz. Wybierz dwie "bezpłatne opcje dialogowe", a potem użyj dominacji, aby go dobrze poznać.

Po zdobyciu trzech wymaganych wskazówek możesz od razu wejść do namiotu (co nie jest zalecane, ponieważ zostaniesz naznaczony przez Stanforda pierścieniem wiary). Zamiast tego lepiej będzie podejść do federalnego i wziąć ze sobą pojemnik o oznaczeniu K12 - w nim znajduje się Miley.