Kingdom Come Deliverance 2 - Burza: Istvan Toth, klucze, zbroja, rozkazy Zygmunta, Mika, wóz
Burza - Kingdom Come Deliverance 2.
Po rozdzieleniu się z Ptaszkiem i torturach przeprowadzanych przez Istvana Totha możesz albo zdradzić Jobsta, albo nic nie mówić Tothowi.
Finalnie jeśli ty tego nie zrobisz, to informacji udzieli kapłan Boguta. Po tym zostaniesz uwolniony przez Katarzynę. Zabierzesz od niego sztylet, a następnie przeszukaj strażnika przed wejściem do sali tortur. Teraz wejdź schodami do kuchni i wyjdź na zewnątrz.
Miń dwóch wrogów (możesz ich zabić, wcześniej zdobywając tarczę czy lepsze wyposażenie od oponentów zabijanych w pierwszej wieży z wykorzystaniem sztyletu), a potem wejdź schodami na mury. Po scence przejdź do wieży Baby.
Na klatce schodowej znajdziesz komnatę skryby. Przejrzyj rzeczy na regale po prawej stronie od wejścia, a nie znajdziesz tutaj nic ciekawego. Idź jeszcze wyżej.
Na samym szczycie znajdziesz Istvana, którego możesz spróbować od razu zabić, zgodzić się na pojedynek lub najpierw porozmawiać.
W tym ostatnim przypadku wypytasz go o wiele kwestii, a potem po prostu zabijesz na ten lub inny sposób. Potem przejdź kawałek dalej do komnat Istavana.
Znajdziesz tam swoje rzeczy, a także klucze. Z nimi przeszukaj skrzynię oraz kredens, a gdy zauważysz, że nie ma tutaj rozkazów, przejdź do komnat Bergowa w drugiej wieży.
Tam znajdziesz Bogutę. W komnacie Bergowa przejdź do biurka, a w skrzyni po lewej stronie dojrzysz rozkazy Zygmunta, więc zabierz je ze sobą, a potem opuść zamek wspólnie z kapłanem.
Potem idź tunelami w dół - droga jest prosta i finalnie trafisz do brązowych drzwi, które musisz otworzyć, aby dotrzeć do Miki. Po drodze musisz omijać oponentów, bowiem najczęściej chodzą w grupach.
Trzymaj się skarpy po prawej stronie, idąc za wrogiem z pochodnią. Gdy się zatrzyma, omiń go i idź dalej przed siebie. Potem zejdziesz z górki i zauważysz mały obóz.
Zabij sztyletem wroga, a potem rozwiąż Mikę. Teraz rusz do wozu. Pierwszego wroga wybij sztyletem, a potem poczekaj na zejście niżej, gdy oponent przejdzie dalej.
Wejdź na wzgórze i trzymaj się skałek, a finalnie zauważysz na drodze przy znaczniku zepsuty wóz. Idź na górę po ścieżce, potem odbij w lewo, a gdy będziesz schodzić niżej, trzymaj się skarpy z prawej strony.
Dzięki temu ominiesz kolejnych wojaków i wejdziesz do lasu, gdzie bez problemu możesz już biec do znacznika N, nie obawiając się strażników. Potem przy znaczniku i złamanym drzewie odbij w lewo, a zakończysz rozdział w Troskowicach.