Kingdom Come Deliverance 2 - Topór z jeziora: siekiera z opowieści, pomost, naprawa
Topór z jeziora - Kingdom Come Deliverance 2.
Po rozmowie w gospodzie w Tachowie z jednym z NPC-ów usłyszysz opowieść o toporze, więc udaj się na południowy zachód.
W obszarze znacznika podjedź do pomostu tuż obok znacznika z literą A i przyjrzyj mu się - znajduje się blisko wodorostów. Potem odwróć się za siebie i biegnij do góry w kierunku północy.
Blisko skał zauważysz stary dąb, a następnie kawałek dalej wielki głaz. Przejdź kawałek dalej, a zauważysz drzewo z korzeniem - na lewo od niego znajduje się mogiła.
Zbadaj go i zacznij kopać - jeśli nie masz szpadla, kup go u sprzedawcy lub znajdź choćby u zieleniarza na południe od Troskowic czy na północ od niebakowskiego młynu.
Teraz idź do kowala, aby naprawić siekierę. Możesz ruszyć do Radowana na północ od Troskowic, gdzie kupisz element do łączenia, a potem zajmiesz się naprawą.
Najpierw zagrzej stal do złotego-czerwonego koloru, a potem uderzaj silnym ciosem w rytmie, aby naprawić siekierę (pamiętaj też, aby ją obrócić). Ustaw też ją dobrze lewym (prawego nie ruszaj, aby młot zawsze spadał w to samo miejsce) analogiem, bo musisz w nią trafiać (jest ciężej niż przy mieczu).
Gdy zahartujesz na sam koniec broń, to idź do Zdenka, a quest dobiegnie końca.