Kingdom Come Deliverance 2 - Służebnik: Wostatek, Witek, las, wilki, drzewo, mrowisko, Pepik, kłusownicy
Służebnik - Kingdom Come Deliverance 2.
Po rozmowie z Zytą, żoną łowczego na zachód od wsi Tachów, musisz poszukać jej mężą - Wostatka.
Wcześniej udaj się do Witka, który zdradzi ci, że Wostatek. Znajduje się pod literą B i często chodzi blisko stodół. Jeśli nie przemówisz mu do rozsądku, to zacznij szukać Wostatka na własną rękę.
Musisz zjechać ścieżką w kierunku stawu na zachodzie, a następnie odbić na północ blisko rzeki (musi ona znajdować się po Twojej prawej stronie).
Podczas drogi zostaniesz zaatakowany przez wilki, a Wostatka znajdziesz na drzewie. Wybij 3 wrogów, starając się obchodzić ich z prawej lub lewej stronie (nie daj się zaatakować od tyłu).
Potem pomów z mężem Zety - okaże się, że podczas skoku z drzewa połamie nogę. Musisz go podnieść, a potem nieś w kierunku jego kryjówki i wierzchowca.
Przy znaczniku zauważysz powalone drzewo - bliżej lewej strony. Jest ono pokryte mchem, więc podejdź pod nie, a potem rusz na północ w kierunku mrowiska. Możesz trzymać się ścieżki, a wielkie mrowisko zauważysz bez problemu.
Kolejny cel to odnalezienia Pepika, idąc wzdłuż strumienia (nie idź do gospody, tylko odpowiedz Wostatkowi). Odszukaj brzozę (zrobisz to automatycznie, idąc dalej na północ blisko brzegu).
Następnie przy jednym z drzew zauważysz znak, który wygląda jak krzyż. Idź przed siebie, odbij lekko w prawo, a dotrzesz do obozu myśliwych, gdzie odstawisz Wostatka. Napełnij jego bukłak wodą, po czym zacznij szukać jego wierzchowca.
Musisz przejść za obóz na południe, a potem zbadać słup z liną. Idź wzdłuż ścieżki dalej na południe, a po drodze spotkasz róg leżący na ziemi w błocie obok śladów podkowy.
Zbadaj go i dalej biegnij przed siebie - na rozwidleniu zauważysz odchody konia, więc biegnij przed siebie, a w końcu znajdziesz się w obozie kłusowników. Wrogów jest pięciu, postaraj się wybić ich po cichu, jeśli posiadasz sztylet. Możesz też ich poddusić.
Jeśli nie, to walcz z nimi w pojedynkę, a więc odciągaj ich od wrogów. Zabij najpierw łucznika, a dopiero potem zwykłych wrogów - na samym końcu oponenta z tarczą.
Podejdź do wierzchowca po wybiciu wrogów i zaprowadź go do Wostatka. Potem pomów z nim, wróć do zleceniodawczyni i zdecyduj, czy go ochronisz, czy nie. Możesz potwierdzić kwestię z wilkami, co doprowadzi do najlepszego zakończenia wątku tej rodziny.