Kingdom Come Deliverance 2 - Odpędzanie zła: Jan Parlerz, gwóźdź, podkowa, moneta
Odpędzanie zła - Kingdom Come Deliverance 2.
Po rozmowie z Janem Parlerzem dowiesz się, że musisz znaleźć 3 przedmioty, które ułatwią budowę kościoła świętej Barbary.




Gwóźdź
Pierwszy element to gwóźdź z krokwi.

Przy znaczniku wejdź po schodach od północnej strony i otwórz zamek do drzwi na piętrze. Następnie wykorzystaj drabinę, aby wejść wyżej.

Tam znajdziesz mały ołtarzyk, a na nim gwóźdź. Zabierz go ze sobą.
Moneta
Kolejna rzecz to moneta z fundamentów budynku.

Wejdź do karczmy, gdzie pracuje sama Katarzyna od rynku. Potem przejdź kawałek przed siebie i otwórz drzwi z prawej strony, a zejdziesz do piwnicy.

Po zejściu schodami odbij w prawo i podejdź do ściany na końcu pomieszczenia (za koszami). Znajdziesz tam nierówne kamienie wystające ze ściany.

Zbadaj je, a znajdziesz monetę.
Podkowa
Ostatnia rzecz to podkowa.

Na miejscu znacznika wejdź do alejki, a potem przez pierwsze drzwi w domu krawca po prawej stronie. Potem odbij w lewo do kuchni i popatrz nad futrynę, a na niej leży podkowa.
Siekiera
Teraz rusz do kowala w Kuttenbergu i wykuj specjalną siekierę.

Znajdziesz ją w zakładce topory. Gdy ją stworzysz, to zwróć zleceniodawcy, a aktywność dobiegnie końca.