Kingdom Come Deliverance 2 - poradnik. Misje, zadania, questy, opis przejścia, wybory, walka, porady, trofea - poradnik i solucja do gry. Opis, przejścia, zagadki, sekrety, znajdźki, mechaniki, zdolności

Kingdom Come Deliverance 2 - poradnik. Misje, zadania, questy, opis przejścia, wybory, walka, porady, trofea

Kingdom Come Deliverance 2 - Z powrotem w siodle: Twierdza Niebaków, Jaromir, Michał, Konie, Klara

Mateusz Wróbel | Wczoraj, 17:00

Kingdom Come Deliverance 2 - Z powrotem w siodle: Twierdza Niebaków, Jaromir, Michał, Konie, Klara

Z powrotem w siodle - Kingdom Come Deliverance 2.

Po odzyskaniu kontroli nad Henrykiem idź za podkomorzym, a dotrzesz do swojego pokoju. Potem rusz do stajennego Kabata, aby odzyskać wierzchowca.

Kingdom Come Deliverance 2 - Z powrotem w siodle: Twierdza Niebaków, Jaromir, Michał, Konie

Wybierz konia (Siwek będzie zapewne najlepszy, a wtedy dodatkowo jeszcze zarobisz), po czym możesz od nowa zwiedzać pobliski region lub od razu ruszyć z Janem Ptaszkiem do nowej lokacji. W międzyczasie warto wziąć udział w wyścigu do kapliczki, aby zdobyć pieniądze.

Kingdom Come Deliverance 2 - Z powrotem w siodle: Twierdza Niebaków, Jaromir, Michał, Konie

Blisko fortecy pomów z Michałem i idź za nim, gdy Jaromir oraz Ptaszek będą dyskutować. Stocz pojedynek, zagraj też w kości, a finalnie trafisz też do Klary na lewo od miejsca wejścia do twierdzy - możesz udać się z nią po zioła jako eksorta.

Kingdom Come Deliverance 2 - Z powrotem w siodle: Twierdza Niebaków, Jaromir, Michał, Konie

W trakcie przechadzki zbierz szałwię kawałek dalej (fioletowe liście). Przy skałach przy lewej stronie polany znajdziesz też mak (czerwony).

Kingdom Come Deliverance 2 - Z powrotem w siodle: Twierdza Niebaków, Jaromir, Michał, Konie

Z kolei nagietek znajduje się po drugiej stronie polany, a więc prawej strony od Klary i jest koloru pomarańczowego. Potem aby odgadnąć zagadkę, powiedz że jej rozwiązanie ma na imię Klara, a spędzisz kilka chwil z kobietą.

Kingdom Come Deliverance 2 - Z powrotem w siodle: Twierdza Niebaków, Jaromir, Michał, Konie, Klara

Następnie pomów z wieśniakiem przy stajniach, aby wypytać go jeszcze o wierzchowce - możesz wziąć udział w gonitwie, wykorzystując swoją zdolność jeździectwa.

Kingdom Come Deliverance 2 - Z powrotem w siodle: Twierdza Niebaków, Jaromir, Michał, Konie, Klara

Podczas przejażdżki dotrzyj do młynu, a potem wróć do fortecy. Jeśli wygrałeś, odbierz nagrodę, a potem pomów z Janem Ptaszkiem, który wróci w te okolice.

Kingdom Come Deliverance 2 - Z powrotem w siodle: Twierdza Niebaków, Jaromir, Michał, Konie, Klara

Możesz też wrócić do twierdzy i odbić w lewo, schodząc na sam dół. W szopie po prawej stronie znajdziesz tarczę wojaka z Lipy. Z tymi informacjami wróć do Ptaszka, a potem Bergowa - zdaj mu relacje z tajemniczych rzeczy.

To zakończy ten quest.

Źródło: własne

Komentarze (6)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

Spis treści Poradnik aktualizowany

Powrót do poradnika

Kingdom Come Deliverance 2 - FAQ

Kingdom Come Deliverance 2 - ZADANIA POBOCZNE

Kingdom Come Deliverance 2 - AKTYWNOŚCI

cropper