Kingdom Come Deliverance 2 - Z powrotem w siodle: Twierdza Niebaków, Jaromir, Michał, Konie, Klara
Z powrotem w siodle - Kingdom Come Deliverance 2.
Po odzyskaniu kontroli nad Henrykiem idź za podkomorzym, a dotrzesz do swojego pokoju. Potem rusz do stajennego Kabata, aby odzyskać wierzchowca.
Wybierz konia (Siwek będzie zapewne najlepszy, a wtedy dodatkowo jeszcze zarobisz), po czym możesz od nowa zwiedzać pobliski region lub od razu ruszyć z Janem Ptaszkiem do nowej lokacji. W międzyczasie warto wziąć udział w wyścigu do kapliczki, aby zdobyć pieniądze.
Blisko fortecy pomów z Michałem i idź za nim, gdy Jaromir oraz Ptaszek będą dyskutować. Stocz pojedynek, zagraj też w kości, a finalnie trafisz też do Klary na lewo od miejsca wejścia do twierdzy - możesz udać się z nią po zioła jako eksorta.
W trakcie przechadzki zbierz szałwię kawałek dalej (fioletowe liście). Przy skałach przy lewej stronie polany znajdziesz też mak (czerwony).
Z kolei nagietek znajduje się po drugiej stronie polany, a więc prawej strony od Klary i jest koloru pomarańczowego. Potem aby odgadnąć zagadkę, powiedz że jej rozwiązanie ma na imię Klara, a spędzisz kilka chwil z kobietą.
Następnie pomów z wieśniakiem przy stajniach, aby wypytać go jeszcze o wierzchowce - możesz wziąć udział w gonitwie, wykorzystując swoją zdolność jeździectwa.
Podczas przejażdżki dotrzyj do młynu, a potem wróć do fortecy. Jeśli wygrałeś, odbierz nagrodę, a potem pomów z Janem Ptaszkiem, który wróci w te okolice.
Możesz też wrócić do twierdzy i odbić w lewo, schodząc na sam dół. W szopie po prawej stronie znajdziesz tarczę wojaka z Lipy. Z tymi informacjami wróć do Ptaszka, a potem Bergowa - zdaj mu relacje z tajemniczych rzeczy.
To zakończy ten quest.