Kingdom Come Deliverance 2 - Włoska robota: rada, srebro, kościół, pytania i odpowiedzi
Włoska robota - Kingdom Come Deliverance 2.
Po wcieleniu się w Bogutę idź na targ - możesz coś kupić od sprzedawcy, zalecamy posążek świętej Barbary, który potem wykorzystasz.





Podczas tej misji pamiętaj, aby nie zadawać w dialogach dodatkowych pytań i wszystko sprowadzać do minimum!
Następnie spotkasz hieronima Naza, więc ukłoń się, a potem wejdź do środka. Cabriniego możesz zbyć lub odpowiedzieć mu dwa razy po włosku.
Podczas rady miejskiej wybieraj następujące dialogi:

- Kontynuuj formalnie;
- Papież nie podjął jeszcze decyzji;
- Potem po przejęciu kontroli nad Bogutą napij się wina z beczki po lewej stronie - musisz utrzymać stan upojenia Boguty podczas rozmowy z radnymi!
- Podejdź teraz do Albika z Uniczowa - powiedz, aby przypomniał ci o sobie, potem bądź cicho, a na końcu zapytaj, co myśli o sporze. Potem odejdź od niego.
- Przy ojcu Antonim wypytaj o żądania bractwa, potem stwierdź, że wszystko rozumiesz i odejdź.
- Kolejny krok to Opat Jan III, przy którym też zapytaj o żądania - tym razem klasztoru. Potem potwierdź przyjęcie wiadomości i wyjdź.
- Ostatnim jest Janosz Uher - podejdź do niego, po czym zacznij wygłaszać mowę końcową.
- W trakcie niej poprzyj Albika (Sedlec) i uspokój bractwo.
Teraz jako Henryk zacznij eliminować straże w pobliżu. Wyjdź po drabinie na mury, a potem po cichu wybijaj wrogów.

Możesz też użyć łuku - potem skieruj się na prawą stronę muru i dotrzyj do Brabanta, aby wspólnie z nim zabić dwóch ostatnich strażników.

Po tym szukaj Komara - musisz podejść blisko miejsca, w którym znajdował się Brabant wcześniej i lekko odbić w prawo, patrząc od strony placu. Przy ułożonych deskach oraz schodach na mur znajdziesz drzwi.

Przejdź przez nie, a znajdziesz tam Komara - uspokój wojaka lub zacznij walkę z oponentami, lecz niezależnie od tego przejdź do piwnicy - tam nie idź za Komarem, a odbij w prawo do ściany, gdzie usłyszysz stukanie Żiżki.

Teraz po przegrupowaniu się idź uwolnić lordów - wystarczy że wejdziesz do wieży na północy, tam gdzie jest najbliżej znacznik, a potem pomówisz z Molnarem. Niezależnie czy uda Ci się go przekonać do pokojowego rozwiązania, uwolnisz Panów.

Potem po rozmowie z Różą i Żiżką Eryk zaatakuje was wraz ze swoją armią. Na murach możesz odepchnąć drabiny, jeśli masz halabardę, lub zabijać wrogów. Gdy wszystkich się pozbędziesz i uruchomisz scenę, rusz na podzamcze.

Tam będziesz walczył z ostatnimi oponentami - w tym Erykiem, który finalnie przegra dzięki pomocy Musy (jeśli obroniłeś go w poprzedniej misji dot. obozu Zygmunta). Gdy będziesz w tunelu, biegnij przed siebie, potem w prawo obok Musy.
Gdy wyjdziesz z tuneli odpalisz scenę, a po niej okaże się, że Brabant nas zdradził.

Zabij jego ludzi na murach - łuczników oraz wojowników. Po śmierci Komara misja dobiegnie końca.