Kingdom Come Deliverance 2 - poradnik. Misje, zadania, questy, opis przejścia, wybory, walka, porady, trofea - poradnik i solucja do gry. Opis, przejścia, zagadki, sekrety, znajdźki, mechaniki, zdolności

Kingdom Come Deliverance 2 - poradnik. Misje, zadania, questy, opis przejścia, wybory, walka, porady, trofea

Kingdom Come Deliverance 2 - Zaczyna się: obrona Suchdola, oblężenie, oddział, werbunek, szpieg

Mateusz Wróbel | 18.02, 16:50

Kingdom Come Deliverance 2 - Zaczyna się: obrona Suchdola, oblężenie, oddział, werbunek, szpieg

Zaczyna się - Kingdom Come Deliverance 2.

Po długiej scence zacznij obronę Suchdola. Najpierw stań na murze i odpychaj drabiny lub przygotuj się na walkę z wrogami.

Kingdom Come Deliverance 2 - Zaczyna się: obrona Suchdola, oblężenie, oddział, werbunek

Gdy wrogowie podejdą pod bramę, używaj kamieni i rzucaj nimi przez dziurę w podłodze, aby eliminować oponentów. Potem przygotuj się na bardzo szybkie strącanie drabin. Dwie znajdziesz z lewej, trzy bliżej prawej strony.

Kingdom Come Deliverance 2 - Zaczyna się: obrona Suchdola, oblężenie, oddział, werbunek, szpieg

Użyj do tego halabardy, którą zbierałeś przed wejściem na mury. Jeśli jej nie masz, to szybko po nią biegnij - inaczej wejdzie wielu wojskowych na Twój teren. Po tym i eliminacji wszystkich wrogów w twierdzy zauważysz odwrót Prażan.

Kingdom Come Deliverance 2 - Zaczyna się: obrona Suchdola, oblężenie, oddział, werbunek, szpieg

Teraz idź do Żiżki oraz Piotra z Pisku - zgadzaj się z rozkazami tego pierwszego zgodnie z zaleceniami Boguty i zwerbuj załogę do oddziału. Do tego możesz odwiedzić Janosza i zjeść śniadanie, a potem samego Musę oraz Katarzynę, którzy stoją przy stajni na lewo od bramy na dziedzińcu - blisko rannych wojaków.

Kingdom Come Deliverance 2 - Zaczyna się: obrona Suchdola, oblężenie, oddział, werbunek, szpieg

Po rozmowie ze wszystkimi idź jeszcze do Frencla, który poprosi o naostrzenie dwóch starych mieczy. Zabierz je z półki po prawej stronie, a potem przejdź do brusa, aby się nimi zająć. Po osiągnięciu wytrzymałości na minimum 80% zwróć je kapitanowi.

Kingdom Come Deliverance 2 - Zaczyna się: obrona Suchdola, oblężenie, oddział, werbunek, szpieg

Teraz po zebraniu szóstki wojowników zrób przemówienie, a po wzmocnieniu nocnej warty - co jest zalecane - pójdziesz spać w swoim pokoju w głównej twierdzy.

Kingdom Come Deliverance 2 - Zaczyna się: obrona Suchdola, oblężenie, oddział, werbunek, szpieg

Wcześniej pomów jeszcze z Ptaszkiem, który zapyta, jak ci idzie. Przez noc okaże się, że przez noc do zamku wdarł się najemnik - podejdź do strażnika o znaczniku T, który zasnął na warcie.

Kingdom Come Deliverance 2 - Zaczyna się: obrona Suchdola, oblężenie, oddział, werbunek, szpieg

Przy wschodniej bramie pomów z Janoszem, a przy tej bliżej południa zauważysz żołnierza z barwami Piotra z Pisku (zielonymi). Okaże się, że jest to najemnik, a za nim znajdziesz innych rycerzy.

Kingdom Come Deliverance 2 - Zaczyna się: obrona Suchdola, oblężenie, oddział, werbunek, szpieg

Szybko odepchnij dwie drabiny od muru na końcu palisady (po lewej stronie), zabij kilku wrogów, po czym wróć do Żiżki i zakończ tę misję.

Źródło: własne

Komentarze (15)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

Spis treści

Powrót do poradnika

Kingdom Come Deliverance 2 - FAQ

Kingdom Come Deliverance 2 - MISJE GŁÓWNE

Kingdom Come Deliverance 2 - ZADANIA POBOCZNE

Kingdom Come Deliverance 2 - AKTYWNOŚCI

Kingdom Come Deliverance 2 - TROFEA i PLATYNA

cropper