Kingdom Come Deliverance 2 - Drapieżne ptaki, Warel: wszyscy kłusownicy, kim i gdzie jest duch?
Drapieżne ptaki - Kingdom Come Deliverance 2.
Kłusownik przy stawie Wieżyckim
Po otrzymaniu tej misji od gajowego Wostatka po ukończeniu jego questa pobocznego rusz w kierunku stawu Wieżyckiego. W oznaczonym obszarze musisz przejść do zniszczonego budynku, który znajduje się w tym miejscu:
Został on umieszczony blisko drogi na południu.
Sęk w tym, że aby kłusownik pojawił się w okolicy, musisz przyśpieszyć czas do zmierzchu lub tuż przed świtem, gdy szykuje się do polowania. W innym przypadku wróg będzie krążył po oznaczonym obszarze.
Po spotkaniu kłusownika, który kręci się od godziny 20-21 koło domku. Po wysłuchaniu jego historii i powiązań z zasadzką na oddział Jana Ptaszka zdecyduj, co z nim zrobisz.
Możesz zabrać go na stryczek do Wostatka lub zdobyć informacje o polowaniu, a także zachęcić do tego, aby przestał kłusować. Wystarczy choćby 6 punktów charyzmy, aby przemówienie do rozsądku zakończyło się powodzeniem.
Teraz wróć do Wostatka, a otrzymasz cel związany z drugim kłusownikiem.
Drugi kłusownik przy Widlaku
Po rozmowie z garbarzem oraz żoną rybaka otrzymasz na mapie miejsce polowań na jelenie od południowej strony.
Będziesz widział wspomniane przez żonę rybaka posągi - wejdź do oznaczonego obszaru i biegnij na północ, a w środku obszaru odbij minimalnie w lewo, na zachód.
Dotrzesz do obozu kłusowników oraz Widlakowiaka - walcz z nim, albo spróbuj po dobroci przemówić mu do rozsądku. Po dwóch-trzech ciosach mieczem oszczędź go i ponownie pomów. Potem zaprowadź do wójta.
Warel
Potem udaj się do innego łowczego w tej okolicy. Warel powie ci o kłusowniku. Udaj się najpierw do grabarza, a potem do oznaczonego obszaru.
Dzięki informacjom od grabarza wiesz, że musisz ruszyć w kierunku opuszczonej chałupy.
Potem idź na południowy zachód, a zauważysz obóz kłusownika. Przeszukaj go, a potem biegnij na zachód mapy w kierunku miejsca polowania na sarny.
Na polanie zauważysz wilki oraz kłusownika. Zabij zwierzęta, a potem zdaj relację Warelowi.
Drugi kłusownik Warela
Udaj się do młynarza i wypytaj o drugiego kłusownika - tym razem stacjonującego bliżej młynu.
Po rozmowie udaj się do oznaczonego obszaru - kłusowników znajdziesz bardzo łatwo, ponieważ jest to grupa bandytów, z którą musisz się uporać.
Po walce sprawdź dowody: skóra w obozie na prawo od namiotów, wypatroszona sarna oraz zwierzę przypięte do linek, przy którym był opancerzony wróg. Teraz wystarczy, że wrócisz do Warela.
Duch
Ten opowie Ci o duchu, po czym rusz na północny obszar mapy do kolejnego znacznika.
W południowo zachodniej części oznaczonego obszaru znajdziesz obóz kłusownika - bardzo blisko skał.
Pojawi się on w tym miejscu i okaże się, że jest nim sam Jan Ptaszek. W trakcie rozmowy z nim warto użyć charyzmy.
Dzięki temu otrzymasz od niego narzędzia, z którymi wróć do Warela, aby zakończyć ten wątek poboczny.