Kingdom Come Deliverance 2 - Kradzież kieszonkowa: sakiewki, przeszukiwanie, wyjmowanie rzeczy
Kradzież kieszonkowa w Kingdom Come Deliverance 2.
W grze Kingdom Come Deliverance 2 będziesz miał kilka okazji na kradzież kieszonkową - przydaje się ona szczególnie wtedy, kiedy chcesz zabrać wrogowi czy komuś innemu ważny przedmiot, choćby klucze, księgi czy dokumenty.
W ramach podstaw pamiętaj, że kradzież kieszonkowa to dwuetapowa minigra, w której zdobywasz przedmioty z sakiewek innych postaci, zachowując ostrożność, aby nie zostać zauważonym. Kluczowe elementy to:
- Wybór ofiary: Wybierz osobę z widoczną sakiewką i upewnij się, że nikt cię nie obserwuje.
- Czas i ryzyko: Im więcej czasu spędzisz na przeszukiwaniu sakiewki, tym większe ryzyko wykrycia.
Etap 1: Badanie zawartości sakiewki
Rozpoczęcie:
- Podejdź do ofiary, ustaw kursor na sakiewce i przytrzymaj przycisk, aby rozpocząć badanie jej zawartości.
- Możesz przestać trzymać kursor na sakiewce, ale musisz pozostać blisko ofiary i unikać zauważenia.
Budowanie czasu:
- Przytrzymując przycisk, "gromadzisz czas", który będzie dostępny w kolejnym etapie.
- Minimalny czas musi zostać uzyskany, aby przejść do fazy kradzieży.
Ryzyko wykrycia:
- Kolor środka półksiężyca zmienia się na czerwony wraz ze wzrostem ryzyka wykrycia. Zatrzymaj badanie na czas, aby uniknąć przyłapania - a więc przy kolorze niebieskim, a jeśli będziesz widział coraz to mocniejszy czerwony, puść przycisk. Ważne, aby zrobić to po przekroczeniu progu prowadzącego do fazy kradzieży.
Etap 2: Wyjmowanie przedmiotów z sakiewki
Wybór przedmiotów:
- Po udanym badaniu przechodzisz do półksiężyca, gdzie widzisz przedmioty dostępne w sakiewkach.
- Możesz wybierać przedmioty, ale każdy z nich zużywa część zgromadzonego czasu.
Zakończenie kradzieży:
- Aby bezpiecznie wycofać się z łupem, musisz "wyciągnąć rękę" przed upływem czasu. Zrób to, przesuwając kursor do pozycji godziny 12 na półksiężycu (z obrazkiem otwartych drzwi).
Aby kradzieże były udane, pamiętaj o:
- Atucie o nazwie „Niepozorny”: Ułatwia kradzież z przedniej sakiewki, zmniejszając ryzyko zauważenia przez ofiarę.
- Cechy przedmiotów: Przedmioty w sakiewkach mogą być znane (wyraźnie opisane w ramach misji) lub nieznane (konieczne jest zbadanie ich dotykiem, co zajmuje więcej czasu i sprawia, że ciężej coś ukraść - np. sporo ważący oręż).