Kingdom Come Deliverance 2 - Fortuna: szałwia, rumianek, łotry i kopanie, wywar
Fortuna - Kingdom Come Deliverance 2.
Po ocknięciu się użyj 4 bandaży i ubierz tunikę, potem podejdź do miski z jedzeniem i posil się.
Kolejny krok to wyjście na zewnątrz - możesz przeszukać łotra i założyć jego ubranie, a potem umyć się w wanience na lewo od wejścia.
Po dyskusji z Bożeną w domku rusz szukać szałwii oraz rumianku. Wcześniej zakop łotra widocznego przy płocie.
Zakopanie wroga
Pierwszy krok to zabranie łopaty stojącej na lewo od łotra. Potem podnieś wroga i idź z nim w kierunku strumienia.
Gdy Henryk powie, że jest ciężki, połóż go na ziemi. Patrząc w nią, odszukaj odpowiednie miejsce (po prawej stronie na dole zauważysz komunikat), a potem włóż wroga do dołu.
Szałwia i rumianek
Dotrzyj na polanę za chatą kobiety. Szałwia to fioletowy kwiat i znajdziesz go od razu na wzgórzu.
Natomiast rumianek został umieszczony po lewej stronie blisko skał (jest on koloru białego).
Po zebraniu kwiatów wróć do Bożeny. Przed chatą spotkasz łotrów, więc zabierz siekierę opartą na pniu drzewa i wyposaż się w nią.
Teraz podejdź do Mikesza i albo walcz z nim, albo porozmawiaj na spokojnie. W obu przypadkach będziesz musiał walczyć, więc pokonaj oponentów i wejdź do chaty.
Otrzymasz cel zakopania dwóch kolejnych łotrów, a także przyrządzenia wywaru. Przeczytaj przepis na księdze, a potem:
- Wybierz wino jako bazę do wywaru na półce po lewej stronie;
- Opuść kociołek;
- Użyj miechy, aby doprowadzić do wrzenia kociołka;
- Podnieś kociołek;
- Dodaj dwie sztuki rumianku;
- Obróć klepsydrę i poczekaj, aż zleci piasek. Wcześniej musisz opuścić kociołek, rozpocząć wrzenie, a gdy ono nastąpi, obróć klepsydrę i dźwignij kociołek w momencie, gdy upłynie czas;
- Na koniec zabierz szałwię i popatrz po prawej stronie na dole, gdzie znajdziesz miskę oraz tuczek. Musisz go użyć, aby doprowadzić szałwię do odpowiedniego stanu.
- Potłuczone zioło wrzuć do kociołka;
- Użyj teraz fiolki i nalej eliksiru do niej, co sprawi, że uwarzysz mocny napar z rumianku.
Teraz zabierz dwa ciała i zakop je tam, gdzie pierwszego łotra. Gdy to uczynisz, możesz iść spać. Sen przerwie scenka, podczas której pójdziesz zjeść śniadanie razem z Pauliną.
Potem pomów z Janem, co zakończy ten quest.