Kingdom Come Deliverance 2 - Czart nie śpi: Czarcia Nora, Kubienka, zasadzka, Hynek
Czart nie śpi - Kingdom Come Deliverance 2.
Po dotarciu do Czarciej Nory razem z Żiżką zabij wrogów, którzy zaatakowali Twój kontakt.
Następnie rusz z nim do miejsca, gdzie znajdziesz broń. Przy obozie pomów z nim po wysłuchania opowieści i jeśli nie masz łopaty, zabierz ją ze sobą.
Potem idź z Kubienką do dołu i wykop go - stoi przy nim, więc na pewno go znajdziesz. Okaże się, że nie ma tutaj broni, więc dalej podążaj za swoim sojusznikiem.
Wyciągnij z kosza z wody bimber i wręcz go Kubience, a następnie odkop kolejny dół. Dopiero przy trzecim znajdziesz rusznice (zawinięte petrunały).
Weź je ze sobą, po czym rusz na miejsce zasadzki. Tam będziesz w stanie spotkać Żiżkę i wręczyć mu zdobytą broń, a następnie przyszykować się do walki.
Po otrzymaniu kontroli nad Henrykiem wybij oddział oponenta (jest to bardzo ciężkie, jeśli źle poprowadzisz rozmowę) lub wcześniej postaraj się przemówić do rozsądku. Możesz użyć opcji o tym, że jest was wielu.
Jeśli nie możesz pokonać wrogów, wczytaj zapis tuż przed oddaniem broni i wybierz inne opcje dialogowe podczas dyskusji, aby łucznicy z lasu nie uciekli. Podczas walki staraj się atakować wrogów, którzy są już zajęci twoimi sojusznikami.
Po tym pomów z Żiżką, a wrócicie do karczmy i zakończysz tę misję fabularną.