Kingdom Come Deliverance 2 - Opus magnum: łaźnie, Aniela, Mintha, Sukienka, księga, Nikward
Opus magnum - Kingdom Come Deliverance 2.
Po znalezieniu dołu z saletrą wróć do młynarza i wysłuchaj zadania, które zrealizujesz tuż przed weselem w Seminie. Musisz wykonać 3 kroki:
Towarzystwo w łaźni:
Pierwszy z nich zmusza cię do udania się na północne Żelejowo. Niezależnie od tego, jakie decyzje podejmiesz w rozmowie, kobieta zawsze dowiaduje się, że dziewczyna ma być dla Ulricha.
Nie uda ci się namówić żadnej łaziebnej, ale zamiast tego możesz zainteresować się poganką w obozie koczowników.
Tam spotkasz Anielę, o którą musisz najpierw wypytać tutejszych mieszkańców. Potem biegnij na początek obozu blisko wozów Przekonaj ją do wzięcia udziału w weselu.
Kolejny krok to przekazanie jej sukni, perfum, a także wina, które nabędziesz u karczmarza czy innego handlarza.
Mintha:
Aby odnaleźć Minthę, rusz do Troskowic.
Tam znajdziesz w oznaczonym obszarze na południu aptekarza Emeryka w domku na piętrze. Musisz od niego kupić recepturę, a potem uwarzyć pachnidła.
Inna opcja to przejście do karczmy i rozmowa z Beatem - mając sporo charyzmy, przekonasz ją, aby oddała ci za darmo lub za 500 monet jedną z Minth. W innym przypadku możesz też ją ukraść z zapasów kobiety.
Sukienka:
W przypadku sukienki biegnij do krawca Bartoszka.
Przejdź do sklepu i nabądź czerwoną coteharie z tyrolskiego brokatu. Jest ona dostępna w zakładce "pozostałe odzienie".
Po zakupie tej rzeczy i wykonaniu dwóch powyższych celów wróć do Anielki i rusz na wesele.
Wesele
Podczas niego zgodnie z obietnicami powiedz, że jesteś przyjacielem młynarza.
Potem podkomorzy zainteresuje się Kwietą - odbij w lewo do stołów, a zauważysz tam podkomorzego oraz Anielę, która potem się zgubi.
Musisz odnaleźć młodzieńca ubranego na żółto - jest nim skryba Gajbl, który będzie się zachowywał bardzo dziwnie. Otrzymasz od niego pewne przedmioty, ale nie stoi on za porwaniem.
Idź do stodoły po prawej stronie, a okaże się, że siedzi ona na piętrze z Janem Ptaszkiem. Wróć z tą informacją do podkomorzego.
Księga
Finalnie zadanie to przeniesie się do kolejnej misji głównej na Zamku Troski. Gdy już załatwisz sprawę z Janem Ptaszkiem, a więc unikniesz jego egzekucji, wejdź do wieży po prawej stronie od dziedzińca i dotrzyj do skryby Erazima.
Powie ci on o osobach, które mogą wiedzieć, gdzie Nikward zgubił księgę. Zacznij ich pytać:
- Perchta stwierdzi, że wie, gdzie jest Nikward, ale musisz ją albo przekupić 200 monetami, albo przekonać, że dochowasz jej tajemnicy.
- Hersz potrzebuje miecza.
Aby go zdobyć, możesz iść do stróżówki na zachodzie i na piętrze znajdziesz jeden z mieczy oparty o ścianę. Możesz też zabrać miecz strażnikowi.
- Ostatnia osoba to służka Regina, której przeczytasz list.
Teraz wróć do skryby, a dowiesz się, że Nikward jest blisko murów i stróżówki na dolnym poziomie zamku - tam gdzie namioty wojaków.
Przeszukaj szlachcica, który wypadł przez mury. Księge natomiast znajdziesz na prawo od niego, kawałęk dalej bliżej skał.
Zbierz ją i zwróć młynarzowi.