Borderlands 3. Poradnik do gry - poradnik i solucja do gry. Opis, przejścia, zagadki, sekrety, znajdźki, mechaniki, zdolności

Borderlands 3. Poradnik do gry

Amara - drzewko Brawl (zielone)

redakcja | 14.11.2019, 14:40

Amara - drzewko Brawl (zielone)

Amara - drzewko Brawl (zielone)

W nawiasach przy nazwach umiejętności została podana liczba rang, tj. punktów umiejętności, które możemy maksymalnie zainwestować w daną umiejętność. Warto zaznaczyć, że modyfikatory klasowe znalezione podczas gry są w stanie zwiększyć te rangi poza maksymalną granicę.

Umiejętność klasowa: Phaseslam – wyskok do góry i potężne uderzenie w ziemię, które rani i przewraca znajdujących się w pobliżu wrogów.

Wymagane punkty zainwestowane w drzewko: 0

  • One With Nature (5): zwiększa maksymalną ilość punktów życia Amary i jej odporność na obrażenia od żywiołu wykorzystywanego przez wybraną umiejętność klasową (tym umiejętnościom żywioły nadaje się poprzez perki).
  • Personal Space (3): zwiększa obrażenia zadawane bronią na podstawie odległości bohaterki od celu. Im bliżej cel, tym większe obrażenia.
  • Clarity (5): nieustannie regeneruje punkty życia Amary. Im mniej punktów życia, tym efektywniejsza regeneracja. Po skorzystaniu z umiejętności klasowej, przez kilka sekund skuteczność regeneracji jest podwojona.

Wymagane punkty zainwestowane w drzewko: 5

  • Arms Deal (5): zwiększa zadawane obrażenia obszarowe (splash damage) i zmniejsza przyjmowane obrażenia obszarowe.
  • Root to Rise (5): zwiększa maksymalną ilość punktów życia Amary.
  • Helping Hand(s) (5): przez kilka sekund po użyciu umiejętności klasowej mistyczne ręce Amary pozostają aktywne i redukują otrzymywane przez nią obrażenia.

Wymagane punkty zainwestowane w drzewko: 10

  • Mindfulness (3): gdy Amara otrzymuje obrażenia, otrzymuje kolejny poziom umiejętności Mindfulness. Z każdym takim poziomem zmniejsza się opóźnienie w regeneracji tarczy oraz zwiększa szybkość poruszania bohaterki. Po kilku sekundach nieotrzymywania obrażeń, poziom umiejętności Mindfulness się zmniejsza.
  • Find Your Center (1): zwiększa obrażenia zadawane wręcz przez Amarę. Dodatkowo, przez kilka sekund po użyciu jej umiejętności klasowej, zwiększa się jej zasięg ataków wręcz.
  • Vigor (3): po zabiciu przeciwnika z wykorzystaniem umiejętności klasowej Amary szybkość poruszania się jej sojuszników zwiększa się. Każdy poziom tej umiejętności zwiększa ten bonus.

Wymagane punkty zainwestowane w drzewko: 15

  • Samara (3): każdy przeciwnik, który otrzyma obrażenia od umiejętności klasowej Amary, dodaje kolejny poziom umiejętności Samara. Każdy taki poziom zwiększa obrażenia zadawane przez Amarę przy pomocy broni oraz regenerację punktów życia. Po kilku sekundach poziom umiejętności Samara się zmniejsza.

Wymagane punkty zainwestowane w drzewko: 20

  • Do Unto Others (1): za każdym razem, gdy Amara otrzyma obrażenia, automatycznie wysyłana jest kula energii w kierunku tego przeciwnika zadająca obrażenia od żywiołu przypisanego do jej umiejętności klasowej.
  • Jab Cross (5): za każdym razem, gdy Amara zaatakuje przeciwnika atakiem wręcz, zwiększone zostają obrażenia od jej umiejętności klasowej oraz jej broni przez kilka sekund.
  • Guardian Angel (1): gdy Amara walczy o życie, automatycznie zostaje wskrzeszona, jej punkty życia się odnawiają oraz zostaje wysłana fala energii żywiołu przypisanego do jej umiejętności klasowej, która przewraca pobliskich przeciwników. Ta umiejętność potrzebuje sporo czasu, by móc z niej skorzystać ponownie.

Wymagane punkty zainwestowane w drzewko: 25

  • Blitz (1): skorzystanie z ataku wręcz powoduje szybki zryw Amary do przodu i wykonanie specjalnego ataku wręcz z obrażeniami od żywiołu. Jeśli ten atak zabije przeciwnika, taki atak można natychmiast wykonać ponownie.

Perki:

  • Blight Tiger (wymaga 5 punktów): nadaje umiejętności klasowej obrażenia od kwasu.
  • Revelation (wymaga 10 punktów): umiejętność klasowa Amary tworzy falą energii, gdy zadaje obrażenia przeciwnikom.
  • Fracture (wymaga 10 punktów): Amara przywołuje pięści wyrastające z ziemi, które zadają obrażenia przeciwnikom strojącym przed bohaterką.
  • Downfall (wymaga 15 punktów): w trakcie skoku Amara wystrzeliwuje w dół promień zadający obrażenia od żywiołów.
  • Glamour (wymaga 20 punktów): przeciwnicy, którzy otrzymali obrażenia od umiejętności klasowej Amary, zostają oszołomieni i przez chwilę atakują swoich sojuszników, lecz czas, po którym można użyć umiejętności klasowej kolejny raz, zostaje wydłużony. Jeśli Amara użyje umiejętności klasowej Phasegrasp (drzewko Fist of the Elements), przeciwnicy w pobliżu unieruchomionego celu również zostaną ogłuszeni.
Źródło: własne

Komentarze (17)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

Spis treści

Powrót do poradnika

Misje poboczne

Crew Challenges 

cropper