Borderlands 3. Poradnik do gry - poradnik i solucja do gry. Opis, przejścia, zagadki, sekrety, znajdźki, mechaniki, zdolności

Borderlands 3. Poradnik do gry

Zane - drzewko Doubled Agent (czerwone)

redakcja | 14.11.2019, 14:40

Zane - drzewko Doubled Agent (czerwone)

Zane - drzewko Doubled Agent (czerwone)

W nawiasach przy nazwach umiejętności została podana liczba rang, tj. punktów umiejętności, które możemy maksymalnie zainwestować w daną umiejętność. Warto zaznaczyć, że modyfikatory klasowe znalezione podczas gry są w stanie zwiększyć te rangi poza maksymalną granicę.

Umiejętność klasowa: Digi-Clone – stworzenie cyfrowego klona, który skupia na sobie uwagę przeciwników, potrafi strzelać i w trakcie jego działania Zane może przenieść się do miejsca, w którym stoi klon.

Wymagane punkty zainwestowane w drzewko: 0

  • Synchronicity (5): gdy jedna lub więcej umiejętności klasowych Zane’a jest aktywnych, obrażenia zadawane bronią przez bohatera zostają zwiększone za każdą taką aktywną umiejętność.
  • Praemunitus (3): broń Zane’a i jego klona mają powiększone magazynki.
  • Borrowed Time (5): za każdą aktywną umiejętność klasową, umiejętności klasowe Zane’a trwają dłużej.

Wymagane punkty zainwestowane w drzewko: 5

  • Donnybrook (5): po zabiciu przeciwnika obrażenia zadawane bronią przez Zane’a i jego klona zostają zwiększone oraz włącza się im regeneracja zdrowia – wszystko to przez kilka sekund.
  • Fractal Frags (1): po stworzeniu klona Zane’a, ten rzuca granat (odpowiedni do modu granatów bohatera) w stronę przeciwników. Umierając, klon rzuca kolejny, niepożerający nam zasobów granat.
  • Duct Tape Mod (5): pierwszy strzał oddany z broni Zane’a ma szansę wystrzelić również granat.

Wymagane punkty zainwestowane w drzewko: 10

  • Quick Breather (1): gdy Zane zamienia się miejscami ze swoim klonem, jego tarcza zaczyna się regenerować.

Wymagane punkty zainwestowane w drzewko: 15

  • Pocket Full of Grenades (3): po zabiciu przeciwnika zasób granatów Zane’a zaczyna się odnawiać przez kilka sekund.
  • Old-U (1): wciśnij przycisk umiejętności klasowej lub rzucenia granatem podczas walki o życie (Second Wind), by zniszczyć aktywnego klona i powrócić do żywych.
  • Supersonic Man (3): gdy jedna lub więcej umiejętności klasowych Zane’a jest aktywnych, jego prędkość poruszania się zostaje przyspieszona za każdą taką aktywną umiejętność.

Wymagane punkty zainwestowane w drzewko: 20

  • Like a Ghost (3): Zane i jego klon mają szansę zignorować pociski przeciwników – szansa ta wzrasta, jeśli umiejętność klasowa jest aktywna.
  • Boom. Enhance (1): podczas przywoływania klona możemy poświęcić do trzech granatów. Za każdy taki granat, obrażenia zadawane bronią klona zostaną zwiększone, tak samo jak jego maksymalne życie, szybkostrzelność i czas przeładowania.
  • Trick of the Light (3): Zane zadaje dodatkowe obrażenia od elektryczności przeciwnikom, którzy w niego nie celują.

Wymagane punkty zainwestowane w drzewko: 25

  • Double Barrel (1): klon korzysta z tej samej broni co Zane – zamiana miejscami z klonem powoduje, że obaj mają zwiększone obrażenia od broni.

Perki:

  • Binary System (wymaga 5 punktów): gdy Zane zamienia się miejscami ze swoim klonem, wokół nich obu tworzy się krąg zimna atakujący pobliskich wrogów.
  • Schadenfreude (wymaga 10 punktów): obrażenia otrzymywane przez klona regenerują tarczę Zane’a.
  • Which One’s Real? (wymaga 10 punktów): przeciwnicy częściej będą brali za cel klona, gdy Zane zamieni się z nim miejscami.
  • Doppelbanger (wymaga 15 punktów): przytrzymaj przycisk umiejętności lub rzucenia granatem, by zakończyć trwanie umiejętności klasowej wcześniej i sprawić, że klon wybuchnie, zadając obrażenia od ognia.
  • Digital Distribution (wymaga 15 punktów): gdy Zane otrzymuje obrażenia, a klon jest aktywny, część tych obrażeń dzielona jest z jego klonem.
Źródło: własne

Komentarze (17)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

Spis treści

Powrót do poradnika

Misje poboczne

Crew Challenges 

cropper