Zane - drzewko Doubled Agent (czerwone)
W nawiasach przy nazwach umiejętności została podana liczba rang, tj. punktów umiejętności, które możemy maksymalnie zainwestować w daną umiejętność. Warto zaznaczyć, że modyfikatory klasowe znalezione podczas gry są w stanie zwiększyć te rangi poza maksymalną granicę.
Umiejętność klasowa: Digi-Clone – stworzenie cyfrowego klona, który skupia na sobie uwagę przeciwników, potrafi strzelać i w trakcie jego działania Zane może przenieść się do miejsca, w którym stoi klon.
Wymagane punkty zainwestowane w drzewko: 0
- Synchronicity (5): gdy jedna lub więcej umiejętności klasowych Zane’a jest aktywnych, obrażenia zadawane bronią przez bohatera zostają zwiększone za każdą taką aktywną umiejętność.
- Praemunitus (3): broń Zane’a i jego klona mają powiększone magazynki.
- Borrowed Time (5): za każdą aktywną umiejętność klasową, umiejętności klasowe Zane’a trwają dłużej.
Wymagane punkty zainwestowane w drzewko: 5
- Donnybrook (5): po zabiciu przeciwnika obrażenia zadawane bronią przez Zane’a i jego klona zostają zwiększone oraz włącza się im regeneracja zdrowia – wszystko to przez kilka sekund.
- Fractal Frags (1): po stworzeniu klona Zane’a, ten rzuca granat (odpowiedni do modu granatów bohatera) w stronę przeciwników. Umierając, klon rzuca kolejny, niepożerający nam zasobów granat.
- Duct Tape Mod (5): pierwszy strzał oddany z broni Zane’a ma szansę wystrzelić również granat.
Wymagane punkty zainwestowane w drzewko: 10
- Quick Breather (1): gdy Zane zamienia się miejscami ze swoim klonem, jego tarcza zaczyna się regenerować.
Wymagane punkty zainwestowane w drzewko: 15
- Pocket Full of Grenades (3): po zabiciu przeciwnika zasób granatów Zane’a zaczyna się odnawiać przez kilka sekund.
- Old-U (1): wciśnij przycisk umiejętności klasowej lub rzucenia granatem podczas walki o życie (Second Wind), by zniszczyć aktywnego klona i powrócić do żywych.
- Supersonic Man (3): gdy jedna lub więcej umiejętności klasowych Zane’a jest aktywnych, jego prędkość poruszania się zostaje przyspieszona za każdą taką aktywną umiejętność.
Wymagane punkty zainwestowane w drzewko: 20
- Like a Ghost (3): Zane i jego klon mają szansę zignorować pociski przeciwników – szansa ta wzrasta, jeśli umiejętność klasowa jest aktywna.
- Boom. Enhance (1): podczas przywoływania klona możemy poświęcić do trzech granatów. Za każdy taki granat, obrażenia zadawane bronią klona zostaną zwiększone, tak samo jak jego maksymalne życie, szybkostrzelność i czas przeładowania.
- Trick of the Light (3): Zane zadaje dodatkowe obrażenia od elektryczności przeciwnikom, którzy w niego nie celują.
Wymagane punkty zainwestowane w drzewko: 25
- Double Barrel (1): klon korzysta z tej samej broni co Zane – zamiana miejscami z klonem powoduje, że obaj mają zwiększone obrażenia od broni.
Perki:
- Binary System (wymaga 5 punktów): gdy Zane zamienia się miejscami ze swoim klonem, wokół nich obu tworzy się krąg zimna atakujący pobliskich wrogów.
- Schadenfreude (wymaga 10 punktów): obrażenia otrzymywane przez klona regenerują tarczę Zane’a.
- Which One’s Real? (wymaga 10 punktów): przeciwnicy częściej będą brali za cel klona, gdy Zane zamieni się z nim miejscami.
- Doppelbanger (wymaga 15 punktów): przytrzymaj przycisk umiejętności lub rzucenia granatem, by zakończyć trwanie umiejętności klasowej wcześniej i sprawić, że klon wybuchnie, zadając obrażenia od ognia.
- Digital Distribution (wymaga 15 punktów): gdy Zane otrzymuje obrażenia, a klon jest aktywny, część tych obrażeń dzielona jest z jego klonem.