Moze - drzewko Bottomless Mags (zielone)
W nawiasach przy nazwach umiejętności została podana liczba rang, tj. punktów umiejętności, które możemy maksymalnie zainwestować w daną umiejętność. Warto zaznaczyć, że modyfikatory klasowe znalezione podczas gry są w stanie zwiększyć te rangi poza maksymalną granicę.
Umiejętność klasowa: Minigun – dodaje do mecha potężnego miniguna, który razi wrogów nieustającą serią pocisków. Po długotrwałym używaniu broń się przegrzewa.
Wymagane punkty zainwestowane w drzewko: 0
- Cloud of Lead (5) – ataki Moze i jej mecha mają szansę zadać dodatkowe obrażenia od ognia bez wykorzystania amunicji.
- Dakka Bear (1) – na grzbiecie mecha pojawia się wieżyczka, którą może zająć grać.
- Matched Set (5) – gdy Moze używa broni tego samego producenta, jej broń ma powiększone magazynek i wolniej się nagrzewa.
Wymagane punkty zainwestowane w drzewko: 5
- Stroke the Embers (3) – Moze i jej mech zadają dodatkowe obrażenia od ognia.
- Redistribution (1) – trafienia krytyczne wykonywane przez Moze regenerują amunicję przez kilka sekund.
- Scrappy (5) – gdy Moze się porusza, wzrasta jej posługiwanie się bronią, szybkość zmiany broni i szybkość przełączania trybu broni.
Wymagane punkty zainwestowane w drzewko: 10
- Rushin' Offensive (1) – Moze może biegać i strzelać jednocześnie.
- Scorching RPM's (5) – Moze strzela szybciej i zadaje większe obrażenia od trafień krytycznych.
Wymagane punkty zainwestowane w drzewko: 15
- The Iron Bank (5) – magazynki w broni Moze zostają powiększone.
- Specialist Bear (1) – jeśli mech korzysta z dwóch broni tego samego rodzaju, zadaje powiększone obrażenia.
Wymagane punkty zainwestowane w drzewko: 20
- Some for the Road (1) – po wyjściu z mecha, Moze przez chwilę ma nieskończoną amunicję.
- „Click, Click...” (3) – im bardziej pusty magazynek w broni Moze, tym większy bonus do zadawanych przez nią obrażeń. W przypadku broni COV, bonus oparty jest na poziomie przegrzania broni.
Wymagane punkty zainwestowane w drzewko: 25
- Forge (1) – Moze stale regeneruje amunicję do aktualnie trzymanej broni.
Perki:
- Let Off Some Steam (wymaga 5 punktów): Moze zadaje tym większe obrażenia, im bardziej jest przegrzany minigun. Zostaje zwiększony czas używania miniguna zanim się przegrzeje.
- Salamander (wymaga 5 punktów): miotacz ognia, który zadaje obrażenia od ognia. Nie zużywa amunicji, lecz każde użycie zmniejsza poziom paliwa.
- General Winter (wymaga 10 punktów): minigun zadaje obrażenia od zimna, które zmniejszają stopnień przegrzewania się broni i zużycie paliwa kosztem części obrażeń.
- Fuel Economy (wymaga 10 punktów): Salamandra zużywa mniej paliwa i zwiększa szybkość poruszania się mecha po zadaniu obrażeń.
- Exploding. Bullets. (wymaga 15 punktów): minigun strzela wybuchowymi pociskami, które zadają obrażenia obszarowe, ale ma zmniejszoną szybkostrzelność.
- Chemical Warfare (wymaga 15 punktów): Salamandra zadaje zwiększone żrące obrażenia.
- Molten Roar (wymaga 20 punktów): Salamandra strzela potrójnymi seriami, przy czym pierwszy pocisk podpala obszar. Zwiększone użycie paliwa.