Borderlands 3. Poradnik do gry - poradnik i solucja do gry. Opis, przejścia, zagadki, sekrety, znajdźki, mechaniki, zdolności

Borderlands 3. Poradnik do gry

Moze - drzewko Bottomless Mags (zielone)

redakcja | 14.11.2019, 14:40

Moze - drzewko Bottomless Mags (zielone)

Moze - drzewko Bottomless Mags (zielone)

W nawiasach przy nazwach umiejętności została podana liczba rang, tj. punktów umiejętności, które możemy maksymalnie zainwestować w daną umiejętność. Warto zaznaczyć, że modyfikatory klasowe znalezione podczas gry są w stanie zwiększyć te rangi poza maksymalną granicę.

Umiejętność klasowa: Minigun – dodaje do mecha potężnego miniguna, który razi wrogów nieustającą serią pocisków. Po długotrwałym używaniu broń się przegrzewa.

Wymagane punkty zainwestowane w drzewko: 0

  • Cloud of Lead (5) – ataki Moze i jej mecha mają szansę zadać dodatkowe obrażenia od ognia bez wykorzystania amunicji.
  • Dakka Bear (1) – na grzbiecie mecha pojawia się wieżyczka, którą może zająć grać.
  • Matched Set (5) – gdy Moze używa broni tego samego producenta, jej broń ma powiększone magazynek i wolniej się nagrzewa.

Wymagane punkty zainwestowane w drzewko: 5

  • Stroke the Embers (3) – Moze i jej mech zadają dodatkowe obrażenia od ognia.
  • Redistribution (1) – trafienia krytyczne wykonywane przez Moze regenerują amunicję przez kilka sekund.
  • Scrappy (5) – gdy Moze się porusza, wzrasta jej posługiwanie się bronią, szybkość zmiany broni i szybkość przełączania trybu broni.

Wymagane punkty zainwestowane w drzewko: 10

  • Rushin' Offensive (1) – Moze może biegać i strzelać jednocześnie.
  • Scorching RPM's (5) – Moze strzela szybciej i zadaje większe obrażenia od trafień krytycznych.

Wymagane punkty zainwestowane w drzewko: 15

  • The Iron Bank (5) – magazynki w broni Moze zostają powiększone.
  • Specialist Bear (1) – jeśli mech korzysta z dwóch broni tego samego rodzaju, zadaje powiększone obrażenia.

Wymagane punkty zainwestowane w drzewko: 20

  • Some for the Road (1) – po wyjściu z mecha, Moze przez chwilę ma nieskończoną amunicję.
  • „Click, Click...” (3) – im bardziej pusty magazynek w broni Moze, tym większy bonus do zadawanych przez nią obrażeń. W przypadku broni COV, bonus oparty jest na poziomie przegrzania broni.

Wymagane punkty zainwestowane w drzewko: 25

  • Forge (1) – Moze stale regeneruje amunicję do aktualnie trzymanej broni.

Perki:

  • Let Off Some Steam (wymaga 5 punktów): Moze zadaje tym większe obrażenia, im bardziej jest przegrzany minigun. Zostaje zwiększony czas używania miniguna zanim się przegrzeje.
  • Salamander (wymaga 5 punktów): miotacz ognia, który zadaje obrażenia od ognia. Nie zużywa amunicji, lecz każde użycie zmniejsza poziom paliwa.
  • General Winter (wymaga 10 punktów): minigun zadaje obrażenia od zimna, które zmniejszają stopnień przegrzewania się broni i zużycie paliwa kosztem części obrażeń.
  • Fuel Economy (wymaga 10 punktów): Salamandra zużywa mniej paliwa i zwiększa szybkość poruszania się mecha po zadaniu obrażeń.
  • Exploding. Bullets. (wymaga 15 punktów): minigun strzela wybuchowymi pociskami, które zadają obrażenia obszarowe, ale ma zmniejszoną szybkostrzelność.
  • Chemical Warfare (wymaga 15 punktów): Salamandra zadaje zwiększone żrące obrażenia.
  • Molten Roar (wymaga 20 punktów): Salamandra strzela potrójnymi seriami, przy czym pierwszy pocisk podpala obszar. Zwiększone użycie paliwa.
Źródło: własne

Komentarze (17)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

Spis treści

Powrót do poradnika

Misje poboczne

Crew Challenges 

cropper