Zane - drzewko Hitman (niebieskie)

W nawiasach przy nazwach umiejętności została podana liczba rang, tj. punktów umiejętności, które możemy maksymalnie zainwestować w daną umiejętność. Warto zaznaczyć, że modyfikatory klasowe znalezione podczas gry są w stanie zwiększyć te rangi poza maksymalną granicę.




Umiejętność klasowa: SNTNL – uzbrojony dron, który ostrzeliwuje pobliskich przeciwników. Można wskazać mu przeciwnika, na którym powinien się skupić.
Wymagane punkty zainwestowane w drzewko: 0
- Violent Speed (5): po zabiciu przeciwnika wzrasta prędkość poruszania się Zane’a.
- Cold Bore (5): zwiększa się prędkość, z jaką Zane zmienia broń, a do tego po każdej takiej zmianie pierwszy wystrzelony pocisk zadaje dodatkowe obrażenia od zimna.
- Violent Momentum (5): broń Zane’a zadaje większe obrażenia, gdy ten pozostaje w ruchu. Im szybciej się porusza, tym większy bonus do obrażeń.
Wymagane punkty zainwestowane w drzewko: 5
- Cool Hand (5): po zabiciu przeciwnika prędkość przeładowania broni zwiększa się na kilka sekund.
- Drone Delivery (1): dron SNTNL od czasu do czasu wyrzuci granat (który nie wykorzysta posiadanych zasobów bohatera) odpowiadający trzymanemu przez Zane’a modowi granatów.
- Salvation (5): po zabiciu przeciwnika broń Zane’a zyskuje umiejętność kradzieży życia na kilka sekund (część obrażeń zostaje zamieniona w przywrócone punkty życia).
Wymagane punkty zainwestowane w drzewko: 10
- Seein’ Red (1): aktywowanie umiejętności klasowej aktywuje wszystkie umiejętności pasywne, które załączają się po zabiciu przeciwnika.
Wymagane punkty zainwestowane w drzewko: 15
- Violent Violence (5): po zabiciu przeciwnika szybkostrzelność broni Zane’a wzrasta na kilka sekund.
- Paying Dirty (5): po zabiciu przeciwnika, pięć kolejnych strzałów wykonanych przez Zane’a ma szansę wystrzelić dodatkowy pocisk.
Wymagane punkty zainwestowane w drzewko: 20
- Good Misfortune (3): po zabiciu przeciwnika czas trwania umiejętności klasowej Zane’a wydłuża się (procentowo, a więc im później zaskoczy, tym mniejszy bonus).
Wymagane punkty zainwestowane w drzewko: 25
- Death Follows Close (1): Wszystkie umiejętności Zane’a mają zwiększoną efektywność i czas trwania.
Perki:
- Winter’s Drone (wymaga 5 punktów): zamienia obrażenia zadawane przez drona SNTNL-a na obrażenia od zimna.
- Bad Dose (wymaga 10 punktów): od czasu do czasu dron SNTNL wystrzeli promień, który zwiększa prędkość poruszania się Zane’a i jego szybkostrzelność, jednocześnie zmniejszając prędkość poruszania się i szybkość ataku wrogów.
- Static Field (wymaga 10 punktów): dron SNTNL emituje zadające obrażenia pole elektryczne, które niszczy tarcze przeciwników i uzupełnia tarczę Zane’a.
- Boomsday (wymaga 15 punktów): dron SNTNL dokłada wyrzutnię rakiet do swojego karabinu maszynowego i atakuje nią wrogów.
- Almighty Ordnance (wymaga 15 punktów): przytrzymaj przycisk umiejętności klasowej, gdy dron SNTNL jest aktywny, by wybrać miejsce nalotu. Jeśli przeciwnik w danym miejscu zostanie zabity, ta umiejętność może od razu zostać użyta ponownie.