Zane - drzewko Under Cover (zielone)
W nawiasach przy nazwach umiejętności została podana liczba rang, tj. punktów umiejętności, które możemy maksymalnie zainwestować w daną umiejętność. Warto zaznaczyć, że modyfikatory klasowe znalezione podczas gry są w stanie zwiększyć te rangi poza maksymalną granicę.
Umiejętność klasowa: Barrier – stawiana w dowolnym miejscu bariera, która zatrzymuje pociski wroga, ale pozwala przez siebie strzelać Zane’owi i jego sojusznikom.
Wymagane punkty zainwestowane w drzewko: 0
- Adrenaline (5): gdy tarcza jest aktywna, czas potrzebny do ponownego wykorzystania umiejętności klasowej zostaje zmniejszony. Im tarcza ma więcej wytrzymałości, tym efektywniejszy bonus.
- Hearty Stock (3): zwiększa maksymalną ilość punktów tarczy.
- Ready for Action (5): skraca czas, po którym punkty tarczy zaczynają się regenerować i zwiększa tempo tej regeneracji.
Wymagane punkty zainwestowane w drzewko: 5
- Brainfreeze (5): zadanie obrażeń krytycznych ma szansę spowolnić ruchy przeciwnika.
- Stiff Upper Lip (3): gdy Zane otrzyma obrażenia, otrzymuje chwilową odporność na obrażenia tego samego typu.
- Rise to the Occasion (5): zapewnia regenerację punktów zdrowia, jeśli punkty tarczy Zane’a nie są maksymalnie naładowane. Im mniej punktów tarczy, tym szybsza regeneracja zdrowia.
Wymagane punkty zainwestowane w drzewko: 10
- Confident Competence (1): im więcej punktów tarczy posiada Zane, tym większy bonus do celności i obrażeń zadawanych bronią.
Wymagane punkty zainwestowane w drzewko: 15
- Really Expensive Jacket (1): nałożone na Zane’a efekty obrażeń od żywiołów trwają znacznie krócej.
- Best Served Cold (5): zabity przeciwnik tworzy falę mrozu, która rani pobliskich wrogów. Umiejętność potrzebuje paru sekund, by zostać wykorzystana ponownie.
- Futility Belt (1): nadaje odporność na obrażenia niepochodzące od żywiołów. Dodatkowo po zabiciu przeciwnika, przez krótki czas wszystkie obrażenia od żywiołów przyjmowane przez Zane’a są zamieniane na obrażenia niepochodzące od żywiołów.
Wymagane punkty zainwestowane w drzewko: 20
- Refreshment (3): część obrażeń zadawanych zamrożonemu przeciwnikowi powraca do Zane’a w formie leczących go punktów zdrowia.
- Calm, Cool, Collected (1): po zamrożeniu przeciwnika punkty tarczy Zane’a się regenerują. Jeśli Zane posiada pełną tarczę, regeneruje się jego zdrowie. Jeśli zdrowie jest na maksymalnym poziomie, czas do wykorzystania umiejętności klasowych i ich długość zostają zresetowane.
- Nerves of Steel (3): zwiększa celność i posługiwanie się bronią przez Zane’a. Bonus rośnie z każdą sekundą, gdy jego punkty tarczy pozostają na maksymalnym poziomie.
Wymagane punkty zainwestowane w drzewko: 25
- Distributed Denial (1): bonus wynikający z posiadanej tarczy Zane’a znajduje zastosowanie dla stawianej przez niego bariery oraz wszystkich sojuszników, lecz bonus ten jest obniżony w stosunku do samego Zane’a.
Perki:
- Charged Relay (wymaga 5 punktów): gdy Zane albo jego sojusznicy dotkną bariery, na kilka sekund zwiększa się ich szybkostrzelność i szybkość poruszania się.
- Nanites or Some Shite (wymaga 10 punktów): przebywając w pobliżu bariery, zwiększa się szybkość przeładowania, zmniejsza się czas do rozpoczęcia regeneracji punktów tarczy oraz włącza się regeneracja życia dla Zane’a i jego sojuszników.
- All-rounder (wymaga 10 punktów): bariera Zane’a zmienia kształt w kopułę.
- Redistribution (wymaga 15 punktów): zwiększa obrażenia od broni Zane’owi i jego sojusznikom znajdującym się przy barierze na kilka sekund po tym, jak bariera otrzymała obrażenia.
- Deterrence Field (wymaga 15 punktów): po dotknięciu bariery Zane’a przeciwnicy zostają porażeni.