Moze - drzewko Shield of Retribution (czerwone)
W nawiasach przy nazwach umiejętności została podana liczba rang, tj. punktów umiejętności, które możemy maksymalnie zainwestować w daną umiejętność. Warto zaznaczyć, że modyfikatory klasowe znalezione podczas gry są w stanie zwiększyć te rangi poza maksymalną granicę.
Umiejętność klasowa: Railgun - dodaje do mecha Moze railguna, którego pociski zadają obrażenia od elektryczności.
Wymagane punkty zainwestowane w drzewko: 0
- Selfless Vengeance (5) – przeładowanie broni zabiera Moze trochę życia, lecz jej sojusznicy chwilowo zadają dodatkowe obrażenia od ognia.
- Security Bear (1) – mech Moze otrzymuje tarczę, która redukuje przyjmowane przez niego obrażenia.
- Armored Infantry (5) – tarcza Moze otrzymuje dodatkową redukcję otrzymywanych obrażeń.
Wymagane punkty zainwestowane w drzewko: 5
- Drowning in Brass (5) – po zabiciu przeciwnika Moze otrzymuje poziom umiejętności Drowning in Brass (maksymalnie 3), które zmniejszają jej szybkostrzelność, ale zwiększają obrażenia broni jej sojuszników.
- Thin Red line (3) – Moze na stałe zamienia część punktów życia na tarczę.
- Vladof Ingenuity (5) – punkty tarczy Moze i jej odporność na obrażenia od elektryczności się zwiększają.
Wymagane punkty zainwestowane w drzewko: 10
- Full Can of Whopp-Ass (1) – gdy jest w mechu, Moze i jej sojusznicy regenerują swoje tarcze.
- Experimental Munitions (1) – krytyczne trafienia wykonywane przez Moze zadają dodatkowe obrażenia od ognia.
Wymagane punkty zainwestowane w drzewko: 15
- Behind the Iron Curtain (3) – tarcza Moze regeneruje się szybciej.
- Desperate Measures (3) – zwiększa obrażenia od broni przy niskim poziomie punktów życia Moze.
Wymagane punkty zainwestowane w drzewko: 20
- Phalanx Doctrine (5) – każde zabójstwo dodaje poziom umiejętności Phalanx Doctrine (który maleje z czasem), zwiększając zadawane przez nią obrażenia i punkty tarczy.
- Force Feedback (1) – po zabiciu przeciwnika trafieniem krytycznym, tarcza Moze natychmiastowo zaczyna się regenerować.
Wymagane punkty zainwestowane w drzewko: 25
- Tenacious Defense (1) – gdy Moze traci swoją tarczę, natychmiastowo odzyskuje część tej tarczy i zwiększają się zadawane przez nią obrażenia. Tarcze Moze musi zregenerować się do końca, by móc ponownie skorzystać z tej umiejętności.
Perki:
- Hell on Rails (wymaga 5 punktów): railgun zadaje obrażenia od ognia, ale zwiększa zużycie paliwa.
- Bear Fist (wymaga 5 punktów): będąc w mechu, Moze może skorzystać z ataku wręcz, raniącego jednejgo przeciwnika w pobliżu.
- Capacitive Armature (wymaga 10 punktów): pociski z railguna po trafieniu przeciwnika lecą w stronę kolejnego, zadając zmniejszone obrażenia.
- Wild Swing (wymaga 10 punktów): atak wręcz w mechu zadaje obrażenia od żywiołów wrogom w pobliżu.
- Corrosive Sabot Round (wymaga 15 punktów): zmniejsza obrażenia zadawane przez railguna, ale pociski te po chwili dodatkowo wybuchają. Zużycie paliwa zostaje zmniejszone.
- Close the Distance (wymaga 15 punktów): będąc w mechu, atak wręcz łapie przeciwnika i przyciąga go do mecha, zadając obrażenia od elektryczności.
- Shockhammer (wymaga 20 punktów): atak wręcz w mechu zamienia się w serię szybkich uderzeń. Taki atak zadaje dodatkowe obrażenia od elektryczności i ma zmniejszone zużycie paliwa.