Misje głównego wątku
Borderlands 3 Lair of the Harpy
Miejsce: Eden-6
Wymagany poziom doświadczenia: 24
Po uratowaniu Hammerlocka wracamy do domu Jakobsa w Floodmoor Basin. Po drodze skontaktuje się z nami siostra Wainwrighta, Aurelia, która zaprosi nas do swojej posiadłości na negocjacje. Po rozmowie z ukochanym Hammerlocka decydujemy się ruszyć w sam środek tej oczywistej pułapki Aurelii. Przejście do lokacji Jakobs Manor znajduje się na południowo-zachodnim skraju mapy.
Idąc do Aurelii, wśród miejscowych drewnianych chat natkniemy się na stację z windą. Wciskamy przycisk i wsiadamy na platformę.
Winda zawiezie nas przed niemal przed próg posiadłości Jakobsów, w której urzęduje Aurelia. Dzwonimy do drzwi i wchodzimy do środka, wchodząc po najbliższych schodach do góry. Trafiamy w zupełnie niespodziewaną pułapkę, walcząc z zastępami fanatyków. Z pomocą przychodzi Wainwright, ale i tak czeka nas niełatwe starcie z licznymi wrogami.
W końcu kilku przeciwników wyważa drzwi, przez które możemy przejść dalej. Mordując kolejnych fanatyków, przechodzimy przez pokaźną bibliotekę, by trafić do pomieszczenia ze sceną, w którym przyjdzie nam się zmierzyć z bossem Billy, The Anointed.
W walce z Billym należy uważać na jego falę uderzeniową wypuszczaną po klaśnięciu (należy ją przeskoczyć) oraz latające ogniste czaszki (te trzeba odstrzelić). Koncentrując się na czaszce, którą ma w miejscu głowy, walka nie powinna zająć zbyt dużo czasu. Po pokonaniu bossa kierujemy się na piętro, do pokoju kontrolnego z widokiem na scenę.
Naszym zadaniem jest ustawienie trzech elementów na scenie za pomocą trzech przycisków, a rozwiązanie znajdziemy na plakacie filmu z DeLeonem (oraz na zrzucie powyżej). Po ustawieniu wszystkiego jak należy na środku sceny otworzy się zejście do podziemi, gdzie skrywana jest wskazówka co do miejsca fragmentu klucza Krypty. Prześlizgujemy się pod szparą w ścianie, podchodzimy do czaszki na końcu pokoju i używamy jej do odkrycia pewnego nagrania. Zniszczona na naszych oczach ściana pozwoli szybko opuścić posiadłość.
Pozostaje oddać nagranie Wainwrightowi i zakończyć misję.