Moze - drzewko Demolition Woman (niebieskie)
W nawiasach przy nazwach umiejętności została podana liczba rang, tj. punktów umiejętności, które możemy maksymalnie zainwestować w daną umiejętność. Warto zaznaczyć, że modyfikatory klasowe znalezione podczas gry są w stanie zwiększyć te rangi poza maksymalną granicę.
Umiejętność klasowa: V-35 Grenade Launcher – mech Moze otrzymuje potężną półautomatyczną wyrzutnię granatów.
Wymagane punkty zainwestowane w drzewko: 0
- Fire in the Skag Den (5) – gdy Moze zadaje obrażenia obszarowe, w pobliskim obszarze przeciwnicy otrzymują dodatkowe obrażenia od ognia.
- Deadlines (3) – ataki w mechu zużywają mniej paliwa. Zabijanie przeciwników przywraca nieco paliwa.
- Grizzled (5) – zabójstwa zmniejszają czas potrzebny do ponownego skorzystania z umiejętności klasowej.
Wymagane punkty zainwestowane w drzewko: 5
- Means of Destruction (3) – gdy Moze zadaje obrażenia obszarowe, ma szansę zregenerować amunicję w posiadanej w danej chwili broni oraz granat.
- Torgue Cross-Promotion (5) – gdy Moze zadaje obrażenia obszarowe, jest szansa, że promień tych obrażeń się podwoi.
- Stainless Steel Bear (5) – mech ma większą wytrzymałość i dodatkowy zapas paliwa.
Wymagane punkty zainwestowane w drzewko: 10
- Pull the Holy Pin (3) – granat rzucany przez Moze może wywołać obrażenia krytyczne.
- Auto Bear (1) – po wyjściu z mecha ten nie przestaje strzelać w przeciwników, a po pewnym czasie wybucha.
Wymagane punkty zainwestowane w drzewko: 15
- Vampyr (5) – zadawanie obrażeń granatami regeneruje zdrowie Moze.
- Why Can’t I Carry All These Grenades (3) – Moze może trzymać więcej granatów.
Wymagane punkty zainwestowane w drzewko: 20
- To the Last (1) – Moze może rzucać granatami w trakcie walki o życie (Fight For Your Life).
- Explosive Punctuation (5) – gdy Moze zadaje obrażenia obszarowe, jej umiejętność klasowa może zostać użyta ponownie szybciej.
Wymagane punkty zainwestowane w drzewko: 25
- Short Fuse (1) – pociski wylatujące z broni Moze mają szansę wywołać wybuch.
Perki:
- Shaped Charge (wymaga 5 punktów): bezpośrednie trafienia granatnikiem zadają zwiększone obrażenia.
- Vanquisher Rocket Pod (wymaga 5 punktów): wyrzutnia rakiet wystrzeliwuje serię rakiet.
- Musical Chairs (wymaga 10 punktów): granatnik wyrzuca czasem granat, który przyciąga do siebie wrogów.
- Active Tracking (wymaga 10 punktów): wyrzutnia rakiet nakierowuje się na przeciwników i szybciej przeładowuje.
- Lock and Speedload (wymaga 15 punktów): granatnik przeładowuje się znacznie szybciej i strzela seriami pięciu granatów.
- Target Softening (wymaga 15 punktów): pociski wyrzutni rakiet zadają mniejsze obrażenia, lecz powodują, że przeciwnicy otrzymują więcej obrażeń z innych źródeł.
- Hammerdown Protocol (wymaga 20 punktów): wyrzutnia rakiet strzela pociskami przyciągającymi wrogów, które zadają obrażenia od promieniowania.